«WELCOME TO THE SHOW» -
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ
ΠΑΥΛΟΥ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
«Welcome to the show
welcome to the show,
Εδώ μετράνε
μόνο τα σφάλματα ημών»
Μια ταινία για την μουσική κληρονομιά που άφησε ο πρόωρα χαμένος πρίγκιπας του ελληνικού ροκ Παύλος Σιδηρόπουλος!!
Καθημερινά στις 21:00 και 22:30,
με δύο έξτρα προβολές, την Παρασκευή 29/03 και Σάββατο 30/03 στις 23:45.
στον κινηματογράφο ΤΙΤΑΝΙΑ CINEMAX
(Πανεπιστημίου & Θεμιστοκλέους, τηλ.: 2103811147, 2103841689).
Συνεργάτες του, μουσικοκριτικοί και καλλιτέχνες που σφράγισαν με τη
μουσική τους τις δεκαετίες του '90 και του 2000 μιλούν για το έργο του
Σιδηρόπουλου και την επιρροή του.
Μεταξύ αυτών οι Μάκης Μηλάτος, Οδυσσέας Ιωάννου, οι Απροσάρμοστοι, οι Σπυριδούλα, ο Γιάννης Αγγελάκας, Παύλος Παυλίδης, Δημήτρης Μητσοτάκης, Σπύρος Γράμμενος, Στάθης Δρογώσης, Υπόγεια Ρεύματα, Κώστας Φέρρης, Κωνσταντίνος Τζούμας κ.α.
« Η ιστορία έχει γραφτεί και λέει πως ο Σιδηρόπουλος ήταν ενας
αυτόφωτος δημιουργός, άνοιξε το δρόμο με τα ίδια του τα χέρια...»
Οδυσσέας Ιωάννου
ΑΠΟ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥΣ
ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗ NEW STAR
«WELCOME TO THE SHOW» -
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ
ΠΑΥΛΟΥ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: Φαίη Γιαννοπούλου
ΕΙΚΟΝΟΛΗΠΤΕΣ LIVE: Άγγελος Τάτσης, Αχιλλέας Ρομπόλης, Γιάννης Δόλας,
Χάρης Τελόνας, Τίμος Κορονετόπουλος
ΔΙΗΘΗΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ: ΒΑΠΨ
ΜΟΝΤΑΖ, EDITING: Δημήτρης Κλάγκος
ΗΧΟΛΗΠΤΕΣ: Δημήτρης Βλάχος, Γιάννης Δόλας
ΜΙΞΑΖ - SOUND DESIGN: Λευτέρης Ξάνθης
Στο ρόλο της "Σαλούστιας" η Γιώτα Γεωργοπούλου
ΣΕΝΑΡΙΟ-ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Κώστας Πλιάκος- Αλέξης Πόνσε
ΠΑΡΑΓΩΓΗ-ΕΚΤΕΛΕΣΗ: euroirida, wide-angle
Format: FULL HD, 65 min, 2013
http://welcometotheshow2013.blogspot.gr/
ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ένας πρωτοπόρος μουσικός!!!
Ο Έλληνας Ρόκερ που έδωσε στη ροκ ελληνικό στίχο...
Ο Παύλος Σιδηρόπουλος υπήρξε πρωτοπόρος για την εποχή του, καθώς ήταν από τους
πρώτους που έγραψαν ροκ μουσική με ελληνικό στίχο και το συνδύασαν με στοιχεία της
ελληνικής μουσικής παράδοσης ανοίγοντας έτσι τον δρόμο στους επόμενους
μουσικούς. Την εποχή που στο ελληνικό μουσικό στερέωμα κυριαρχούσε το πολιτικό τραγούδι και η ανάλαφρη ποπ, ο Σηδιρόπουλος φέρνει στη σκηνή τις αγωνίες και το ανικανοποίητο μιας νεολαίας που αποζητά το αδύνατο και εμπνέεται από τα ιδανικά του Μάη του ’68!
Ανήσυχο πνεύμα, πολύπλευρο ταλέντο, ο Σιδηρόπουλος πειραματίστηκε όχι
μόνο στη μουσική τη σύνθεση και τον στίχο, αλλά και την ηθοποιία, την
ποίηση και τη συγγραφή.
Το Welcome to the show είναι μια καταγραφή της μουσικής κληρονομιάς
του πρίγκιπα της ελληνικής ροκ σκηνής Παύλου Σιδηρόπουλου όπως αυτή πέρασε στις επόμενες γενιές καλλιτεχνών και έφτασε ως τις μέρες μας.
Είναι η προσπάθεια να καταγραφεί το μουσικό αποτύπωμα ενός καλλιτέχνη που αποτέλεσε έμπνευση και άνοιξε δρόμους για εκατοντάδες συγκροτήματα και τραγουδοποιούς που δημιούργησαν ιστορία με τη σειρά τους.
Πρωτότυπο υλικό στην ταινία
Στην ταινία, ντοκουμέντα από ανέκδοτες συνεντεύξεις του Παύλου ντύνονται με τα animation του Νίκου Μπλεμπουτζάκη, με γνωστές και ανέκδοτες φωτογραφίες, βίντεο, ποιήματα
και τραγούδια του ερμηνευμένα από τον ίδιο ή άλλους καλλιτέχνες.
Συνεργάτες του, μουσικοκριτικοί και καλλιτέχνες που σφράγισαν με τη
μουσική τους τις δεκαετίες του '90 και του 2000 μιλούν για το έργο του
Σιδηρόπουλου και την επιρροή του.
Μεταξύ αυτών οι Μάκης Μηλάτος, Οδυσσέας Ιωάννου, οι Απροσάρμοστοι, οι Σπυριδούλα, ο Γιάννης Αγγελάκας, Παύλος Παυλίδης, Δημήτρης Μητσοτάκης, Σπύρος Γράμμενος, Στάθης Δρογώσης,
Υπόγεια Ρεύματα, Κώστας Φέρρης, Κωνσταντίνος Τζούμας κ.α.
H ταινία, παρουσιάζεται στο φετινό πρόγραμμα του «Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ
Θεσσαλονίκης – Εικόνες του 21ου Αιώνα (14-27 Μαρτίου) » και έχει
ενταχθεί στο επίσημο πρόγραμμα στην κατηγορία <<μουσική>>.
Θα κυκλοφορήσει από 28 Μα στους κινηματογράφους σε πρώτη προβολή
Παύλος Σιδηρόπουλος (1948-1990)
Βιογραφικό
Γεννήθηκε στις 20/7/1948 (ή 28) στην Αθήνα. Ήταν γιος του Κωνσταντίνου Σιδηρόπουλου και της Ιωάννας (Τζένης) Σιδηροπούλου το γένος Αλεξίου! Έζησε ως τα επτά του χρόνια στην Θεσσαλονίκη απ’ όπου και ξεκίνησε την μουσική του πορεία. Ήταν δισέγγονος του Αλέξη Ζορμπά και ανιψιός της γνωστής ποιήτριας Έλλης Αλεξίου και σ’ αυτή τη διπλή καταγωγή πίστευε ότι όφειλε την εκρηκτική προσωπικότητα του σκεπτικιστή διανοούμενου και του ρόκερ!
Οι Σιδηρόπουλοι ήταν Πόντιοι εκ Ρωσίας, αστοί, που ζούσαν από την καλλιέργεια και το εμπόριο του καπνού. Ο πατέρας του Κωνσταντίνος, γεννήθηκε το 1918 στο Σοχούμ της Ρωσίας . Η οικογένεια έφυγε από τη Ρωσία μετά την επανάσταση του 1917 και το 1923 ήρθαν στην Ελλάδα. Εγκαταστάθηκαν στο Κιλκίς όπου ασχολήθηκαν αρχικά με το εμπόριο καπνού.
Ο Παύλο ξεκίνησε την καριέρα του το 1970 από τη Θεσσαλονίκη όπου είχε πάει για σπουδές στο Μαθηματικό. Εκεί γνωρίζει τον Παντελή Δελληγιαννίδη (κιθαρίστα των Olympians) και φτιάχνουν το ντουέτο «Δάμων και Φιντίας». Κυκλοφορούν το «7» «Το ξέσπασμα/Ο κόσμος τους» και συμμετέχουν με δύο κομμάτια στο δίσκο «Ζωντανοί στο Κύτταρο».
Στο Κύτταρο γνωρίζονται και με τα "Μπουρμπούλια" που έπαιζαν με τον Σαββόπουλο. Το ντουέτο ενσωματώνεται με τα "Μπουρμπούλια" και το νέο σχήμα (Π.Σ. φωνή, Παντελής Δελληγιαννίδης, κιθάρα, Νίκος Τσιλογιάννης, ντραμς, Βασίλης Ντάλας, μπάσο) βγάζει ένα 7", το «Ο Ντάμης ο ληστής» λογοκριμένο σε «Ο Ντάμης ο σκληρός». Το σχήμα παραμένει μαζί από το 1972 έως το 1974.
Με αυτό το σχήμα ο Παύλος Σιδηρόπουλος αρχίζει τα πρώτα του πειράματα για να παντρέψει το ροκ με την Ελληνική μουσική. Ο Πάνος Ηλιόπουλος γράφει χαρακτηριστικά στο σημείωμα του δίσκου "Τα μπλουζ του πρίγκιπα":
«...όμως αν γυρίσουμε αρκετά χρόνια πίσω θα βρούμε τον Παύλο μαζί με τα «Μπουρμπούλια» να δουλεύουν πάνω σε ένα ROCK με εθνικά στοιχεία. Τζαμαρίσματα - με την πλήρη έννοια του όρου - που έπαιρναν την μορφή μιας πολύ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ. Ήταν τότε που ο Νίκος στα τύμπανα και ο Βασίλης στο μπάσο κράταγαν ένα τέμπο που όμοιό του δεν ακούστηκε ποτέ ξανά από Ελληνική μπάντα... Ήταν τότε που στην κιθάρα ήταν ο Παντελής... Ήταν τότε που η φωνή του Παύλου ροκάριζε πάνω στις μουσικές μνήμες της Θράκης, της Ηπείρου και της Σμύρνης...
Ήταν τότε που ο Παύλος άρχιζε να φανερώνει όχι μόνο την αγάπη του για την Ελληνική μουσική αλλά και την ΑΠΟΨΗ του. Μια άποψη σοβαρή που ποτέ δεν κατάφερε να παρουσιάσει - όπως αυτός οραματιζόταν - στο κοινό του."
Κάτω από αντίξοες συνθήκες (οι αρχές της δικτατορίας τους χαρακτηρίζουν επικίνδυνους και απόβλητους) το σχήμα διαλύεται και τα «Μπουρμπούλια» ακολουθούν τον Διονύση Σαββόπουλο. Κατόπιν συνεργάστηκε με τον Γιάννη Μαρκόπουλο, ως τραγουδιστής, στα έργα του «Οροπέδιο» και «Θεσσαλικός κύκλος».
Το 1976 μαζί με τους αδερφούς Σπυρόπουλους έφτιαξε το γκρουπ «Σπυριδούλα». Με αυτό το σχήμα δημιούργησε τον σημαντικότερο ίσως δίσκο στην περίεργη ιστορία του Ελληνικού rock: το "Φλου"!
Αξίζει να σημειώσουμε πως για τον δίσκο αυτό ο Π.Σ. δεν υπέγραψε συμβόλαιο αλλά ένα "χαρτί" που έγραφε ότι αποποιείται πάσης οικονομικής απαιτήσεως από τον δίσκο. Οι "Σπυριδούλα" υπέγραψαν συμβόλαιο εκτελεστού με ποσοστό 4% . Το σχήμα διαλύεται αφήνοντας πίσω του έναν ολοκληρωμένο rock ήχο και μια σειρά συναυλιών.
Το 1979 μαζί με Παπαντίνα, Νέστωρα, Τζιμόπουλο (παλιά μέλη Μακεδονομάχων, IDOLS κ.α.) φτιάχνει το σχήμα «Εταιρία Καλλιτεχνών» με αγγλικό στίχο. Το σχήμα αυτό δεν κυκλοφορεί δίσκο. Ένα όμως τραγούδι από αυτήν την περίοδο περιλαμβάνεται στον κατοπινό του δίσκο "Zorba the freak" πρόκειται για το τραγούδι "Clown".
Εκείνη την περίοδο κάνει και την πρώτη του εμφάνιση στον κινηματογράφο, πρωταγωνιστώντας στην ταινία του Αντρέα Θωμόπουλου "Ο Ασυμβίβαστος" όπου και ερμηνεύει τα τραγούδια του soundtrack.
Τον ίδιο καιρό πρωταγωνιστεί και σε μία ακόμη ταινία του Αντρέα Θωμόπουλου με τίτλο "Αλδεβαράν" και με συμπρωταγωνιστή τον Δημήτρη Πουλικάκο, η οποία προβλήθηκε μόνο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Στην μικρή καριέρα του ως ηθοποιού περιλαμβάνεται και μια τηλεοπτική εμφάνιση στο σήριαλ του Κώστα Φέρρη "Οικογένεια Ζαρντή" που προβλήθηκε στην ΕΡΤ-1.
Η συνεχής αλλαγή συνεργατών σταματάει το 1980 όπου ο Π.Σ. καταλήγει σε ένα σχήμα που με λίγες αλλαγές παίζει μαζί του μέχρι το τέλος, τους "ΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΣ". Μαζί ηχογραφούν μία σειρά σημαντικών δίσκων και με συνεχή παρουσία μέσω ζωντανών εμφανίσεων δημιουργούν τον μύθο ενός πραγματικού Ελληνικού rock συγκροτήματος, μακριά από ερασιτεχνισμούς και μιμητισμούς.
Το 1982 κυκλοφορούν το "Εν λευκώ" με αρκετές αναφορές στην εμπειρία του με την ηρωίνη (για άλλη μία φορά αντιμετωπίζει προβλήματα λογοκρισίας. Με τα τραγούδια "Η" και "Ανταργκράουντ με στρας" για προτροπή στη χρήση ναρκωτικών και "Ύστατη στιγμή" για προσβολή της δημοσίας αιδούς).
Το 1985 κυκλοφορούν το "Zorba the freak" ένα δίσκο μπολιασμένο με το χιούμορ του Δημήτρη Πουλικάκου που έχει κάνει την παραγωγή.
Το 1989 κυκλοφορεί το "Χωρίς μακιγιάζ" που είναι ένας δίσκος ηχογραφημένος ζωντανά στο Μετρό. Τα τραγούδια αυτού του δίσκου το συγκρότημα τα έπαιζε τα προηγούμενα χρόνια στις ζωντανές του εμφανίσεις, (κυρίως στο club "Αν" στα Εξάρχεια μόνιμο στέκι των τελευταίων χρόνων ). Τον δίσκο αυτό χαρακτηρίζουν τα blues κομμάτια που πάνω στις στενές του φόρμες ο Π.Σ. εκφράζεται με τον δικό του τρόπο.
Το καλοκαίρι του 1990 ξαφνικά άρχισε να παραλύει το δεξί του χέρι. Οι γιατροί υπέθεταν πρόβλημα στα αγγεία, αλλά κανείς δεν ήξερε τι ακριβώς είχε. Αυτή η ιστορία τον επηρέασε ψυχολογικά ...
Το φθινόπωρο το συγκρότημα άρχισε τις συνηθισμένες του εμφανίσεις στο Αν. Ο Παύλος άρχισε να εμφανίζεται με το χέρι δεμένο.
Έχοντας αρκετά νέα τραγούδια (τα οποία σταδιακά παρουσίαζαν στο κοινό των συναυλιών) και μερικά παλιά ακυκλοφόρητα σε νέες ενορχηστρώσεις (το συγκρότημα πειραματιζόταν με funk στοιχεία στον ήχο του) άρχισαν να ηχογραφούν το υλικό αυτό, ενώ συγχρόνως είχαν προγραμματίσει σειρά ζωντανών εμφανίσεων για το Δεκέμβριο.
Όμως το απόγευμα της 6ης Δεκεμβρίου του 1990 ο Παύλος Σιδηρόπουλος πεθαίνει από χρήση ηρωίνης στο πατρικό του σπίτι. Κηδεύεται στον Κόκκινο Μύλο.
ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑ
Τον επόμενο χρόνο οι Απροσάρμοστοι κυκλοφορούν τον δίσκο "Άντε και καλή τύχη μάγκες", όπου ορισμένα τραγούδια είχε προλάβει να τα ηχογραφήσει ο Π.Σ. και τα υπόλοιπα τα ερμήνευαν διάφοροι καλλιτέχνες.
Το 1992 κυκλοφορεί ο δίσκος «Τα μπλουζ του πρίγκιπα». Ο δίσκος αυτός περιέχει πειραματικές ηχογραφήσεις, που έγιναν από το 1979 ως το 1981.
Ήταν ο καρπός των προσπαθειών που είχαν ξεκινήσει από το 1972. Εδώ ο Π.Σ. παντρεύει το μπλουζ με το ρεμπέτικο. Ο Πάνος Ηλιόπουλος γράφει στο σημείωμα του δίσκου: "Γύρω στο '81 έχουν γραφτεί 13 τραγούδια που δημιουργήθηκαν στα Νέα Στείρα, τη Σαντορίνη και την Αθήνα. Γίνεται μια πρόχειρη ηχογράφηση με πιθανό σκοπό κάποια πιθανή συνεργασία με την Οπισθοδρομική Κομπανία ("Ας την καρδιά σου να τα πει εδώ στην Κομπανία"). Αυτή η πρόχειρη ηχογράφηση γέννησε τον δίσκο «Τα μπλουζ του πρίγκιπα». Όμως ούτε αυτή η (πιθανή) συνεργασία γίνεται πραγματικότητα.
Όλες οι προσπάθειές του να ηχογραφήσει αυτό το υλικό (εν ζωή), απέσβησαν λοιπόν, άκαρπες. Στις ζωντανές εμφανίσεις του τραγουδούσε τα «Σιγανά ποτάμια» και τους τελευταίους μήνες της ζωής του, μερικά ακόμα σε funk - rock ενορχηστρώσεις.
Το 1994 κυκλοφορεί ο διπλός δίσκος «Εν αρχή ην ο λόγος» με ζωντανές ηχογραφήσεις από το 1978 μέχρι το 1989, την απαγγελία ενός κειμένου που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Μουσική» και απόσπασμα από μια συνέντευξή του στην Ε.Τ.2. Πολλά από τα τραγούδια του δίσκου εκδίδονται για πρώτη φορά.
ΠΗΓΕΣ
Για το κείμενο αυτό χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία από το άρθρο του Θοδωρή Κριθάρη στο περιοδικό "Στις σκιές του Β-23", τεύχος 4, από το σημείωμα της Κατερίνας Ρεμούνδου στο Ποπ+Ροκ τεύχος Ιανουαρίου 91, από τα σημειώματα των δίσκων γραμμένα από τον Πάνο Ηλιόπουλο, από το αφιέρωμα στον Π.Σ. των Αποστόλη Μπατσιακούρα και Μάνου Κεφάλα στην μουσική εφημερίδα "In Rock" τεύχος 44 Δεκέμβρη 95 και από κείμενα του Π.Σ.
ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ
Το ξέσπασμα / O κόσμος τους (Zodiac, 1971)
Ο Γερό-Μαθιός (Zodiac, 1971)
Ο Ντάμης ο σκληρός/ Απογοήτευση (Zodiac, 1972)
Φλου (ΕΜΙ, 1978)
Εν λευκώ (ΕΜΙ, 1982)
Zorba the freak (ΕΜΙ,1985)
Παύλος Σιδηρόπουλος (EMI, 1987)
Χωρίς μακιγιάζ - Ζωντανή ηχογράφηση (MBI, 1989)
Άντε και καλή τύχη μάγκες (ΕΜΙ, 1991)
Τα μπλουζ του πρίγκιπα (MBI, 1992)
Παύλος Σιδηρόπουλος (EMI, 1993)
Εν αρχή ην ο λόγος (7η Διάσταση, 1994)
O Ασυμβίβαστος και Πέντε Σπάνια τραγούδια (Lyra, 1994)
Ταξιδεύοντας (7η Διάσταση,1996)
Επιτυχίες (ΜΒΙ,1997)
Στιγμές (Δίφωνο, 1997)
Day after Day (ΕΜΙ, EP με δύο ανέκδοτα τραγούδια, 2001)
Τα τραγούδια του Παύλου (EMI, 2002)
Επιλεγμένες Συμμετοχές
Ζωντανοί στο Κύτταρο (Zodiac, 1971)
Θεσσαλικός κύκλος, του Γιάννη Μαρκόπουλου (EMI - COLUMBIA, 1975)
Ανεξάρτητα, του Γιάννη Μαρκόπουλου (EMI, 1975)
Οροπέδιο, του Γιάννη Μαρκόπουλου (EMI, 1976)
Crazy love στου Ζωγράφου (ΜΙΝΟS, 1979)
Σε άλλη γη, του Σταύρου Λογαρίδη (1980)
Νοκ άουτ, του Γιώργου Χατζηνάσιου (Minos,1986)
H Συναυλία στο Ηρώδειο, του Γιάννη Μαρκόπουλου (PHILIPS, 1990).
Ιστοσελίδες-links
“WELCOME TO THE SHOW” Επίσημη σελίδα της ταινίας:
http://welcometotheshow2013.blogspot.gr/
“WELCOME TO THE SHOW” σελίδα στο facebook:
http://www.facebook.com/pages
Παύλος Σιδηρόπουλος – Η επίσημη σελίδα του:
http://pavlos-sidiropoulos.gr
Συνέντευξη των δημιουργών της ταινίας:
http://www.allaboutmusic.gr/home.
«Είμαι δισέγγονος του Ζορμπά,
και ως γνωστό ο Ζορμπάς ήταν rock and roll»
Συνέντευξη του Παύλου Σιδηρόπουλου στην ΕΤ2
Στο λέω καθαρά το ροκ πιστεύει στην αναγκαιότητα της τέχνης, πιστεύει στην υπερβατική στιγμή που έχει ανάγκη ο κάτοικος της οποιασδήποτε μεγαλούπολης και ιδιαίτερα της Αθήνας, που θεωρείται από τις χειρότερες. Πιστεύει στο συναίσθημα με σίγμα κεφαλαίο, πιστεύει στο υποσυνείδητο, όπως σου είπα είναι εκτός από πηγή κακού και πηγή δημιουργίας. Πιστεύει στην κατάργηση της υποχρεωτικής θητείας. Πιστεύει στην Αγάπη με άλφα κεφαλαίο, στην Ειρήνη με έψιλον κεφαλαίο, στην πίπα της Ειρήνης με έψιλον κεφαλαίο. Τι άλλο θέλεις να σου πω για να ξυπνήσεις επιτέλους;
Είμαι δισέγγονος του Ζορμπά, και ως γνωστό ο Ζορμπάς ήταν rock and roll, όπως και να το κάνουμε. Και πολύ μάλιστα. Αυτό μας το λέει κι ο Καζαντζάκης. Απ' την άλλη μεριά όμως, έχω και σπέρμα από την γενιά των Αλεξίου. Της Έλλης της Αλεξίου, η οποία είναι θεία μου. Κι έτσι έχω μέσα μου και τον διανοούμενο και τον αλήτη. Από τη σύγκρουση αυτών των δύο βγαίνει άλλοτε καταστροφή κι άλλοτε δημιουργία
“WELCOME TO THE SHOW”
Στίχοι: Παύλος Σιδηρόπουλος
Μουσική: Παύλος Σιδηρόπουλος
Welcome to the show
Welcome to the show,
welcome to the show
Εδώ μετράνε μόνο τα σφάλματα ημών
κι όλα τ’ άλλα φήμες
εικοσιεννιά στατιστικών
άλλα σταθμά στα μέτρα
του ποιος ανάλογα με ποιον
Welcome to the show
normal το σκηνικό
welcome to the show
Απ’ όλα έχει ο θίασος
αναρχικούς με φάκελο ανοιχτό
θηριοδαμαστή το γιό του Παπαχρόνη
με γάλα ραδιενέργειας βυζαχτό
σε γυάλα το μωρόψαρο να μη δαγκώνει
αιμομιξία σ’ ανώνυμο χωριό
μαύρο γυαλί να μην τυφλώνει
των αποβλήτων το ακτινοβόλο ον
σε πλανιτάριουμ κι ο πόλεμος των άστρων
για τ’ άγρια γούστα των μιλιταριστών
Welcome to the show
normal κοινωνικό
welcome to the show
Διαθέτουν για bus class κτηνοβασία
πατέρα κόρη μ’ αδερφό
για special show
να δεις θα φταίει η τριλογία
sex, drugs, Rock'n'roll
ψευδαίσθηση καμιά δεν τους αγχώνει
μέταλλο κρύο που δεν λιώνει
πυρηνικό το μανιτάρι, ένα λουλούδι
θα στο πουν κι αυτό
κι ο θίασος μεγαλώνει
το κρέας μας αρχίζει να το τρώει ωμό
Welcome to the show
normal κοινωνικό
welcome to the show
KΩΣΤΑΣ ΠΛΙΑΚΟΣ
Βιογραφία
Ο Κώστας Πλιάκος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1969. Σπούδασε φωτογραφία στη Σχολή
Σταυράκου και δημοσιογραφία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Έκανε μεταπτυχιακό στις
εκδοτικές διαδικασίες και στις ηλεκτρονικες εκδόσεις στην Ισπανία. Εργάζεται ως
δημοσιογράφος σε εφημερίδες απο το 1998 και τα τελευταία έξι χρόνια στον Ελεύθερο
Τύπο όπου έχει την αρχισυνταξία της ηλεκτρονικής έκδοσης. Το Welcome to the Show
είναι η πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους.
ΑΛΕΞΗΣ ΠΟΝΣΕ
Βιογραφία
Ο Αλέξης Πόνσε γεννήθηκε το 1969 στο Μεξικό. Μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε
κινηματογράφο και τηλεόραση στη Σχολή Σταυράκου και δούλεψε ως καμεραμάν και
σκηνοθέτης. Το Welcome to the Show είναι η πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους.
Το trailer της ταινίας:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου