Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Η κρίση, η Αριστερά, η ΕΛΕ και η Διαδικτυακή Λασπολογία

Αναδημοσιεύουμε το άρθρο του Τάκη Φωτόπουλου που προοριζόταν για το σημερινό φύλλο της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ αλλά δεν δημοσιεύθηκε λόγω της απεργίας των εργαζομένων 
ΤΑΚΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ 

http://www.inclusivedemocracy.org/fotopoulos/
Τη στιγμή ακριβώς που ολοκληρώνεται η οικονομική και κοινωνική καταστροφή του λαού αυτής της χώρας στα χέρια της Τρόικας που εκπροσωπεί την υπερεθνική ελίτ (δηλαδή την οικονομική, πολιτική και τεχνοκρατική/μιντιακή ελίτ που άτυπα διαχειρίζεται την νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση), και τη στιγμή που η φτώχεια και η ανεργία καθολικεύονται, τα συσσίτια γενικεύονται, οι αυτοκτονίες πολλαπλασιάζονται ενώ οι άστεγοι πεθαίνουν στους δρόμους, τι κάνει η Αριστερά μας στην οποία συγκεντρώνονται όλων τα μάτια, αφού όλα τα υπόλοιπα κόμματα, άμεσα η έμμεσα, αποτελούν τμήμα της κοινοβουλευτικής Χούντας; Και εννοώ, βέβαια, το τμήμα της Αριστεράς που ασχολείται με την σημερινή καταστροφή  και το κρίσιμο θέμα της παραμονής μας στην ΕΕ (και όχι απλά στο Ευρώ, όπως παραπλανητικά κάποιοι υποστηρίζουν) σημαντικό τμήμα της οποίας (από τους Οικολόγους-Πράσινους μέχρι διάφορες «ελευθεριακές» οργανώσεις και γκρουπούσκουλα), είτε στηρίζουν άμεσα την ΕΕ —η οποία αποτελεί τον άμεσο εκφραστή της υπερεθνικής ελίτ στη χώρα μας μέσω της Τρόικας,— είτε δεν ...ασχολούνται καν με το θέμα. Και αυτό, γιατί έχουν πιο σοβαρά θέματα να ασχοληθούν (όπως την αλλαγή των φαντασιακών για να καταργηθούν οι ιεραρχίες!) είτε, εναλλακτικά, ασχολούνται με τη δημιουργία νησίδων αυτο-οργάνωσης κ.λπ., σαν να είμαστε στη δεκαετία του 1960 και 1970, τη στιγμή που όλα καταρρέουν γύρω μας και η απόπειρα ανατροπής, για να έχει νόημα ,είτε είναι συνολική, είτε είναι αποσπασματική και επομένως όχι μόνο ασήμαντη αλλά και αποπροσανατολιστική,  λειτουργώντας εκτονωτικά.


Έτσι, η μεν αντισυστημική Αριστερά που  αμφισβητεί το σύστημα της καπιταλιστικής οικονομίας της αγοράς και την αντιπροσωπευτική «δημοκρατία», θέτει μεν το θέμα εξόδου της χώρας από την ΕΕ και των συνακόλουθων ριζοσπαστικών θεσμικών αλλαγών για τη δημιουργία μίας αυτοδύναμης οικονομίας, αλλά περιμένει την κατάληψη της λαϊκής εξουσίας για την εφαρμογή των αλλαγών αυτών, τη στιγμή που είναι φανερό ότι δεν υπάρχουν οι απαιτούμενες επαναστατικές συνθήκες. Αντί δηλαδή να προχωρήσει στην οικοδόμηση ενός Μετώπου Κοινωνικής και Εθνικής απελευθέρωσης, στο πλαίσιο μιας μεταβατικής διαδικασίας για την συστημική αλλαγή, όπως αυτό που προτείναμε,[1]το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει, μέσα από ένα μαζικό κίνημα πολιτικών απεργιών, σε μια μαζική απεργία διαρκείας για την ανατροπή της Χούντας των επαγγελματιών πολιτικών και Τραπεζιτών, αναλώνεται σε σπασμωδικές απεργίες και πορείες-λιτανείες (που τις αγνοούν άνετα οι ελίτ) περιμένοντας να ωριμάσουν οι επαναστατικές συνθήκες, ενώ στο μεταξύ η χώρα ξεπουλιέται και ο λαός της (εκτός από την ελίτ και τα προνομιούχα κοινωνικά στρώματα) οδηγείται στην Κινεζοποίηση και την Βουλγαροποίηση.

Από την άλλη μεριά, η ρεφορμιστική «Αριστερά», δηλαδή αυτή  που δεν αμφισβητεί, όχι το σύστημα με την παραπάνω έννοια αλλά ούτε καν την ΕΕ, απαιτώντας π.χ. την μονομερή έξοδο από αυτή μαζί με τη συνολική άρνηση πληρωμής του χρέους, την ακύρωση όλων των δανειακών συνθηκών  και την απαλλοτρίωση του ληστευθέντος κοινωνικού πλούτου σαν αναγκαία προϋπόθεση για την έξοδο από την κρίση, υιοθετεί τη μια από τις παρακάτω στρατηγικές ή μίγμα τους. Έτσι, ένα τμήμα της περιμένει την αυτοδιάλυση της ΟΝΕ ή/και μια πανευρωπαϊκή αλλαγή, η οποία δήθεν θα οδηγούσε στην εγκατάλειψη του επάρατου νεοφιλελευθερισμού και της σημερινής δομής της Ευρωζώνης που οδήγησε στη κρίση της, τμήμα της οποίας υποτίθεται είναι και η Ελληνική. Ένα άλλο τμήμα της ζητά τον Λογιστικό Έλεγχο του Χρέους που θα οδηγούσε σε σημαντικό κούρεμά του, παράλληλα με έξοδο από την ΟΝΕ (αλλά όχι και την ΕΕ, την έξοδο από την οποία απλά θα «δρομολογούσε» η έξοδος από το Ευρώ) και συνακόλουθους (προσωρινούς) περιορισμούς στη κίνηση κεφαλαίων, εθνικοποιήσεις Τραπεζών κ.λπ., Αυτή είναι η λύση που ζητά η ΕΛΕ εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, η οποία προβλήθηκε μαζικά και μεθοδικά από αυτούς που έλεγχαν το κίνημα των «Αγανακτισμένων» στην πλατεία Συντάγματος[2], καθώς και από το Debtocracy, δηλαδή το ντοκιμαντέρ που έγινε μπεστ-σέλερ, χάρη στη προβολή του από καθεστωτικά ΜΜΕ, αλλά ακόμη και από εφημερίδες της διεθνούς «φιλελεύθερης αριστεράς» όπως η Γκάρντιαν, και φυσικά και από το διεθνές (και πολυέξοδο) συνέδριο στην Αθήνα του οποίου συν-χορηγός ήταν και η ίδια η …ΕΕ![3] Η «λύση» όμως αυτή εάν όταν προτάθηκε ήταν απλώς αποπροσανατολιστική, όπως εμπεριστατωμένα είχα δείξει, σήμερα συνιστά και απόπειρα εφησυχασμού, αν όχι και εξαπάτησης των λαϊκών στρωμάτων. Και αυτό, διότι κατά πάσα πιθανότητα εκεί ακριβώς μας οδηγούν οι ελίτ: δηλαδή στο σημαντικό «κούρεμα» και στον εξαναγκασμό (αν όχι σήμερα, στο μέσο-βραχυπρόθεσμο διάστημα) σε προσωρινή αποχώρηση από την ΟΝΕ, παρά την λυσσασμένη αντίδραση των  ντόπιων ελίτ που βλέπουν την έξοδο από το Ευρώ σαν τη καταδίκη τους σε θάνατο. Και είναι απόπειρα εξαπάτησης για δυο λόγους:

  • Πρώτον, διότι εάν η έξοδος από την ΟΝΕ δεν συνοδευόταν και από ταυτόχρονη έξοδο από την ΕΕ το κούρεμα θα γινόταν με τους όρους  της ΕΕ (είτε αυτό γινόταν από τη σημερινή Χούντα, είτε από την ίδια την ΕΛΕ!) που συμπεριλαμβάνουν την ελαστικοποίηση της εργασίας, την «απελευθέρωση» των αγορών, τις μαζικές ιδιωτικοποιήσεις και ξεπούλημα του κοινωνικού πλούτου (δηλαδή όλες τις θεσμικές αλλαγές που επέβαλλε η ΕΕ πριν τη δημιουργία του Ευρώ) οι οποίες οδήγησαν στη  σημερινή δραματική επιδείνωση της κρίσης.  Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι η ΕΛΕ δεν προτείνει μόνιμους κοινωνικούς ελέγχους πάνω στις αγορές, που αποτελούν όμως αναγκαία προϋπόθεση για την αποδέσμευση από τη νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση!
  • Δεύτερον, διότι εφόσον η ΕΛΕ βλέπει το Χρέος ως αιτία της κρίσης (όπως ακριβώς και η καθεστωτική οικονομική ανάλυση) και όχι απλά ως συνέπεια της κρίσης (όπως η αντισυστημική ανάλυση) τα μέτρα που προτείνει να συνοδεύσουν το κούρεμα του Χρέους δεν αφορούν την αλλαγή της παραγωγικής και καταναλωτικής δομής της χώρας, ώστε να μην καταλήξουμε σε λίγα χρόνια με νέο ανάλογο Χρέος, ακόμη και αν οι δανειστές «κούρευαν» κατά 100% το σημερινό Χρέος. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι η ΕΛΕ δεν κατηγορεί την ίδια την ΕΕ, σαν εκφραστή της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης, αλλά απλά κατηγορεί την «κακή» δομή της, τις «κακές» πολιτικές της Γερμανίας σε βάρος των εταίρων της κ.λπ..

Με άλλα λόγια, η ΕΛΕ, αντικειμενικά, λειτούργησε και λειτουργεί, όπως είχα διαπιστώσει εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, στην καλύτερη περίπτωση, σαν εκτονωτικό της λαϊκής οργής μέσο (δεν θα έκανε βέβαια κανένας εξέγερση για να γίνει λογιστικός έλεγχος του Χρέους!) και, στην χειρότερη, σαν μέσο ιδεολογικής νομιμοποίησης από τα «Αριστερά» των ήδη επιβαλλόμενων από την υπερεθνική και τη ντόπια ελίτ  «διαρθρωτικών» αλλαγών!

Μολονότι όμως έχω αναφερθεί επανειλημμένα και εκτενώς σε αυτές τις θέσεις στο παρελθόν, και από τη στήλη αυτή αλλά και αλλού, ακόμη και με σχετικό βιβλίο,[4](ιδιαίτερα αφού παρόμοιες θέσεις, μείον την ανάγκη λογιστικού ελέγχου του χρέους, υποστηρίζει  και το μεγαλύτερο τμήμα της «Πατριωτικής Αριστεράς», π.χ. ΕΠΑΜ-Καζάκης)[5], κανένα στέλεχος της ΕΛΕ δεν αντιπαρατέθηκε, από όσο γνωρίζω, δημόσια στην κριτική μου (πέρα από κάποιους ατεκμηρίωτους αφορισμούς για δογματισμό!)[6]Αντί, δηλαδή, να ανοίξει ένας εποικοδομητικός διάλογος για να δειχτεί ορθολογικά το βάσιμο ή μη των θέσεων αυτών, η ΕΛΕ αρχικά μεν προτίμησε τη βολική σιωπή απέναντι στη κριτική μας, (μια και δεν ήταν τόσο εύκολος στόχος —γι’ αυτούς και τους υποστηρικτές της—  όπως π.χ. αυτή του ΚΚΕ). Όμως, τελευταία υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι μέλη της κατέβηκαν σε πολύ πιο ανέντιμα πολιτικά μέσα, με την βοήθεια ανώνυμων διαδικτυακών λασπολόγων που αγωνίζονται να μετατρέψουν την επιθυμητή από όλους διαδικτυακή ελευθερία Λόγου σε ελευθερία λασπολογίας ! 

Συγκεκριμένα, όπως καταγγέλθηκε δημόσια και απόλυτα εμπεριστατωμένα,[7] τον τελευταίο καιρό έχει εξαπολυθεί μια πρωτόγνωρη και μαζική εκστρατεία λασπώματος από διαδικτυακούς κουκουλοφόρους εναντίον του υπογράφοντος προσωπικά (φθάνοντας μέχρι το δυσώδες επίπεδο να δημοσιεύουν το αγγελτήριο του θανάτου μου,[8] τη δημοσίευση της φωτογραφίας μου στο πάνθεον φασιστών διανοητών[9] κ.λπ.) καθώς και του Δικτύου για την Περιεκτική Δημοκρατία. Έτσι, με εκατοντάδες, εντελώς συκοφαντικά και υβριστικά, σχόλια επιτίθενται όχι  κατά του συστήματος και των φορέων του που μας έφεραν στη σημερινή καταστροφική κρίση (όπως υποτίθεται είναι ο στόχος τους) αλλά κατά των υποτιθέμενα συναγωνιστών τους  στον αγώνα για την έξοδο από την  κρίση! Δήθεν αφορμή γι’ αυτό το μαζικό λάσπωμα ήταν άρθρο μέλους του Δικτύου (και όχι του υπογράφοντος, όπως συκοφαντικά γράφουν) που εμπεριστατωμένα έδειξε τις καταβολές και τον ρόλο του διεθνούς συστήματος Ιντιμίντια,[10] καθώς και το περασμένο άρθρο μου στη στήλη αυτή που αναφερόταν και στην ιντερνετική ζούγκλα.[11] Και στα δύο αυτά άρθρα, όπως μπορεί να διαπιστώσει κάθε καλόπιστος αναγνώστης, δεν έγινε καμιά πρόταση ούτε για την κατάργηση της ελευθερίας του διαδικτυακού Λόγου, ούτε για την κατάργηση του ελεύθερου Λογισμικού, ούτε καν για τη κατάργηση της ανωνυμίας. Απλώς ο υπογράφων πρότεινε ένα εκούσιο δεοντολογικό κώδικα που θα έπρεπε να καθιερώσουν και να εφαρμόζουν συλλογικά οι μπλόγκερς (αντί να επαφίεται στη ...φιλοτιμία του κάθε μπλόγκερ ατομικά, όπως σήμερα!) ώστε να μην καταντούν όργανα λασπολογίας και συκοφαντίας, όπως κάποια από αυτά ήδη είναι.

Ο κώδικας αυτός συνοψίζεται εύστοχα από τους “Κανόνες δημοσίευσης σχολίων” των εργαζομένων της Ελευθεροτυπίας«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.” Η αυστηρή εφαρμογή από τους ίδιους τους μπλόγκερς αυτού του απλού δεοντολογικού κανόνα θα έκανε απαγορευτική τη δημοσίευση λασπολογικών σχολίων σαν τα παραπάνω και τον εξοστρακισμό των λασπολόγων, χωρίς καμιά «εξωτερική» επέμβαση που σήμερα γίνεται αναγκαία για την  αυτοπροστασία των πολιτών, με αποτέλεσμα τον παγκόσμιο πολλαπλασιασμό των δικαστικών διώξεων για συκοφαντική δυσφήμηση και εξύβριση μέσω του διαδικτύου, ενώ οι συστημικές δυνάμεις φροντίζουν να περνούν σαν «ελευθερία του Λόγου» (όπως ακριβώς και οι ανώνυμοι λασπολόγοι) την ελευθερία για λασπολογία ώστε να μπορούν οι υπηρεσίες τους άνετα να διασύρουν μέσω του διαδικτύου  κάθε αντισυστημικό αντίπαλό τους. Δεν είναι λοιπόν περίεργο ότι η Αμερικανική νομοθεσία που ισχύει για όλα τα διαδικτυακά κατασκευάσματα (blogsfacebooks κ.λπ.), που έχουν κατ αρχήν έδρα τις ΗΠΑ, απαγορεύει, για χάρη της «ελευθερίας του Λόγου», την μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση εναντίον των κεντρικών παρόχων που τα φιλοξενούν!

Έτσι, η δημοσίευση απόλυτα  συκοφαντικών και υβριστικών σχολίων επιτυγχάνει το μαζικό λάσπωμα, με την στιγμιαία αναπαραγωγή τους  από άλλα blogs κ.λπ., κάνοντας άμεση πραγματικότητα το όνειρο του Γκεμπελς ότι όσο περισσότερο επαναλαμβάνεται η λάσπη τόσο καλύτερα «κολλάει». Όμως, οι συγκεκριμένοι λασπολόγοι στη περίπτωση μας θα μπορούσαν ακόμη και τώρα να απομονωθούν εάν δεν είχαν την άμεση ή έμμεση  υποστήριξη Πανεπιστημιακών, κατά παράβαση βέβαια κάθε Πανεπιστημιακής ή πολιτικής δεοντολογίας, όπως εδείχθη στην προαναφερθείσα καταγγελία. Στην αρχή μάλιστα όταν έμαθα την ανάμιξη αυτή Πανεπιστημιακών ήταν τέτοια η έκπληξή μου που νόμισα ότι κάποιοι λασπολόγοι τους χρησιμοποίησαν εν αγνοία τους γι’ αυτό και τους έστειλα κατ’ επανάληψη επιστολές[12] να πάρουν θέση για το θέμα και να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους, αν δηλαδή συντάσσονται με τις χυδαιότητες των διαδικτυακών «φίλων» τους που θα σήμαινε βέβαια ότι συμμερίζονται και την  σχετική ευθύνη. Στις επιστολές αυτές όμως δεν απάντησαν ποτέ. Και όχι μόνο αυτό, αλλά ούτε διαχώρισαν ποτέ επίσημα τη θέση τους από τους χυδαίους αυτούς κουκουλοφόρους, όπως είχαν κάθε ευκαιρία να κάνουν και να κλείσει το θέμα εκεί.  Αντίθετα, όπως ισχυρίζεται, χωρίς να διαψευσθεί, ο μεγαλύτερος ίσως διαδικτυακός λασπολόγος μου, που με το ασύδοτο της ...κουκούλας του με εξυβρίζει και συκοφαντεί χυδαία σε πολλές εκατοντάδες σχόλια που έχουν πλημμυρίσει το διαδίκτυο (γεγονός που προϋποθέτει ότι κάποιοι από αυτούς τους επαγγελματίες λασπολόγους έχουν τεράστια άνεση χρόνου τη στιγμή που σήμερα οι μισοί περίπου νέοι είναι άνεργοι και αγωνίζονται για την επιβίωση τους!) —και o οποίος είναι και διαδικτυακός «φίλος» τους στο Facebook—οι ίδιοι Πανεπιστημιακοί έκαναν και χιούμορ με τις επιστολές αυτές![13] Έχω λοιπόν κάθε δικαίωμα να θεωρώ ότι τα Πανεπιστημιακά αυτά στελέχη της ΕΛΕ (και αν δεν διαχωρίσει τη θέση της και η ίδια η ΕΛΕ) έχουν άμεση σχέση με μια συστηματική προσπάθεια διασυρμού  του υπογράφοντος με ανέντιμα μέσα. Πράγμα βέβαια που θα σήμαινε ότι αντί να προσπαθήσουν να αντιπαρατεθούν δημόσια στην κριτική μου προτίμησαν τα «κτυπήματα κάτω από τη μέση». Για οποιαδήποτε επομένως συνέχιση και ένταση της ανέντιμης λασπολογίας εναντίον μου, καθώς και του δικτύου ΠΔ, η ΕΛΕ θα φέρει στη περίπτωση αυτή άμεση ευθύνη.

Συμπερασματικά, θεωρώ ότι σήμερα κρίνονται όλοι, κόμματα, οργανώσεις και πρόσωπα, με βάση τη στάση  που παίρνουν για την κρίση, τα αίτιά της και τον τρόπο εξόδου από αυτή. Και είναι φυσικό να γίνονται και λάθη εκτίμησης. Όμως, άλλο τα λάθη εκτίμησης, ανάλυσης και πολιτικής που είναι θεμιτά και δικαιολογημένα, και εντελώς άλλο παρόμοια ανέντιμα μέσα τα οποία αν δεν καταδικαστούν άμεσα και αποφασιστικά  από σύσσωμη την πολιτικά έντιμη Αριστερά (αντισυστημική αλλά και ρεφορμιστική), όπως —προς τιμή τους— τμήματα της Αριστεράς  έχουν ήδη κάνει,[14] τότε η ιντερνετική ζούγκλα που επιβάλλει το σύστημα σαν δήθεν ελευθερία του διαδικτυακού Λόγου, (που πολύ θυμίζει την «ελευθερία» των αγορών την οποία επιβάλλει παράλληλα), θα επεκταθεί και στην Αριστερά γενικότερα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται...

[3] Η χρηματοδότηση από την ΕΕ ήταν φανερή από την αναγγελία του συνεδρίου που έκανε η ίδια η ΕΛΕ http://tinyurl.com/3gnlmen όπου ανάμεσα στους σπόνσορες του πολυδάπανου διεθνούς συνεδρίου ήταν και η ΕΕ, την οποία η ΕΛΕ υποτίθεται αντιμαχόταν!  Στη συνέχεια όμως τα στελέχη της άρχισαν να αρνούνται το γεγονός αυτό, αφού όμως είχαν φροντίσει να κάνουν ανενεργό τον σχετικό σύνδεσμο στο ιντερνέτ. Μέχρι τη στιγμή πάντως που γράφεται το κείμενο αυτό υπάρχει ακόμη ενεργός ο εξής σύνδεσμος: http://www.scribd.com/doc/54966896/Agenda-Draft-Online2104-1
[4] Η Ελλάδα ως Προτεκτοράτο της Υπερεθνικής Ελίτ, (Γόρδιος, Νοέμβρης 2011) , κεφ. 12
[5] στο ίδιο, κεφ. 13
[10] Δήμος Τάσσης, “Μια έρευνα για τον ρόλο των ιντιμίντια στην Ελλάδα και διεθνώς”,
www.inclusivedemocracy.org/brochures/2012.01.02__o_rolos_ton_indymedia.html
[11] “βλ. Η υπερεθνική ελίτ, η άλωση των ΜΜΕ και η ιντερνετική ζούγκλα», http://www.inclusivedemocracy.org/fotopoulos/greek/grE/gre2012/2012_01_07.html
[12] Επιστολές Τ.Φωτόπουλου προς Σ. Μαρκέτο και Λ. Βατικιώτη http://www.inclusivedemocracy.org/pd/crit/epistoles_Vatikiotis_Marketos.htm
[13] “Ξέρω και τα γράμματα σε Μαρκέτο – Βατικιώτη. Συζητήθηκαν ήδη εκτενώς, με πολύ χιούμορ από τους… παραλήπτες τους ίδιους, στο φατσοβιβλίο”! Anti-IMF Collab. Blog (Omadeon, 16/01/2012 at 21:12)
[14] http://www.inclusivedemocracy.org/pd/crit/stiriksi_blog_ston_taki_fotopoulo_kai_tin_pd.htm

37 σχόλια:

  1. ΣΤΑΜΑΤΕΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να αναδημοσιεύετε ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΚΑ ΑΡΘΡΑ με ΜΠΟΥΡΔΕΣ κατά εμού προσωπικά και κατά πλήθους αθώων.

    Σας το είπα ΗΔΗ Στο facebook αλλά ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ.

    Γίνεστε ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι προσωπικές σου αντιπαραθέσεις με τον Τάκη Φωτόπουλο και την Περιεκτική Δημοκρατία,δεν μας αφορούν.Υπεύθυνοι για τις δημοσιεύσεις και αναδημοσιεύσεις του Κόκκινου Τύπου είναι οι διαχειριστές του blog.
    Επειδή μάλιστα αναφέρθηκες και στην προ ημερών "συνομιλία" μας στο facebook,θα σου υπενθυμίσουμε ότι οι δημοσιεύσεις μας είναι αυτονόητο ότι βρίσκονται στην κρίση των αναγνωστών του Κόκκινου Τύπου.
    Δεν θα μας υποδείξει κανείς τι θα αναδημοσιεύουμε και τι όχι.Θεωρούμε ότι και αυτό είναι αυτονόητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλά. ΟΚ. Δηλαδή ό,τι γράφει ο Φωτόπουλος το αναδημοσιεύετε, χωρίς άσκηση ΚΡΙΣΗΣ. Επαναλαμβάνω τότε, στη δική σας "διάλεκτο".
    -Αναδημοσιεύσατε αντιπαραθέσεις του Τάκη Φωτόπουλου με μένα προσωπικά και με ΕΝΑ ΣΩΡΟ άλλους αθώους, με τους οποίους τα έχει βάλει τελευταία. Αυτό το άρθρο δεν είναι ΤΙΠΟΤΕ άλλο από ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ, δηλαδή προσωπικές αντιπαραθέσεις. Και το διευκρινίζω ακριβώς για την "κρίση των αναγνωστών σας". Σεβαστή η απόφασή σας να εμπλακούν και άλλοι ή να συκοφαντηθούν χωρίς λόγο στην ανούσια αυτή και διχαστική διαμάχη...

    Τέτοιο χάλι στην αριστερά δεν έχει ξαναγίνει. Σοβαρός διανοούμενος με πείρα δεκαετιών, να αναλώνεται σε παρανοήσεις και προσωπικές αντιπαραθέσεις με ανθρώπους οι οποίοι ΟΥΤΕ καν αποτελούσαν προσωπικούς ή πολιτικούς του αντιπάλους. Αυτά ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ, αλλά και ΑΝ ενδιαφέρουν, είναι ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ του κ. Φωτόπουλου. Ενας αντίλογος για τα φληναφήματά του είναι εδώ

    Aπάντηση στο λίβελλο "ΣΤΑΧΥΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΣ ΔΗΘΕΝ “ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ” ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ")

    MONIMO άρθρο με στοιχεία για την υπόθεση αυτή είναι ΠΑΝΤΑ το πρώτο στο κύριο μπλογκ μας http://omadeon.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ ΣΤΟΝ ΤΑΚΗ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχοντας διαβάσει προσεκτικά όλο το άρθρο και όλους τους συνδέσμους καταλαβαίνω ότι, για να συμπαρασταθώ στην "Περιεκτική Δημοκρατία" και στον Τάκη Φωτόπουλο πρέπει να δεχθώ αυτά που λέει ο Τάκης Φωτόπουλος, δηλαδή ότι:

    1. Ο Λεωνίδας Βατικιώτης, ο Σπύρος Μαρκέτος και τα μέλη της Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του χρέους είναι βαλτοί (δηλαδή πράκτορες) της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    2. Ο Άρης Χατζηστεφάνου που έφτιαξε το Debtocracy είναι "συστημικός", αν όχι "πράκτορας".
    3. Όλοι οι διεθνείς οργανισμοί που επισημαίνουν τις δεξιές μεροληψίες των ξένων ΜΜΕ είναι... φιλοσιωνιστικοί.
    4. Το "You Pay Your Crisis" είναι "όργανο της ισραηλινής πρεσβείας".
    5. Οι μόνοι αγνοί είναι ο Τάκης Φωτόπουλος και τα μέλη της "Περιεκτικής Δημοκρατίας", οι οποίοι διώκονται από ένα πλήθος πρακτόρων της CIA, της Mossad, της Νέας Τάξης Πραγμάτων κλπ.

    Λυπάμαι, δεν πείθομαι. Τα γραφόμενα του Τάκη Φωτόπουλου μου θυμμίζουν Κυριάκο Βελόπουλο και Δημοσθένη Λιακόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμπληρωματικά στο προηγούμενο σχόλιό μας, να ξεκαθαρίσουμε ότι η επίθεση που έχει εξαπολυθεί το τελευταίο διάστημα εναντίον του Τάκη Φωτόπουλου και της Περιεκτικής Δημοκρατίας,είναι κατά βάση πολιτική επίθεση και όχι προσωπική όπως διατείνονται μερικοί.Η αλληλεγγύη μας είναι αυτονόητη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΑΡΙΝΑ ΜΠΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ.

    1) ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ "ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ". ΤΟ ΕΒΓΑΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ. ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΕΛΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ.

    2)ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΤΖΗΣΤΕΦΑΝΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ. ΣΥΣΤΗΜΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ. ΕΣΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΤΙ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ? ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΜΠΑΙΡΕΝΕΙΣ ΑΥΤΟ?

    3)ΟΥΤΕ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ.

    4)ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ "You Pay Your Crisis" ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟ YPC ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ (ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?) Ο ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ ΟΤΙ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΣΥΜΠΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΕΣΤΡΕΥΛΩΣΕ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ. ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ Ο ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΥΧΑΙΟΣ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΕΙΠΕ ΤΕΤΟΙΑ ΧΟΝΤΡΑΔΑ.

    5)ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΚΟΠΟ, ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ.

    ΓΙΑ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΩ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΔ, ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. Ο ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΝΤΙΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΗΜΑ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΕ. ΕΧΩ ΣΧΕΔΟΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑ Μ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ 80. ΝΑ ΜΗ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ "ΤΣΑΛΑΒΟΥΤΗΜΑ" ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ.

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΑΠΟΥ ΦΑΝΗΚΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ Η ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλληλεγγύη σε τι ακριβώς;

    Γιατί εγώ βλέπω απλά ότι ο Τάκης Φωτόπουλος προσπαθεί να τραβήξει για μια ακόμα φορά την προσοχή στο άτομό του, γιατί έχει εδώ και δέκα χρόνια ή κάπου τόσο μια κόντρα με τους αναρχικούς του Indymedia και προσπαθεί να μπλέξει όλη τη μπλογκόσφαιρα παριστάνοντας το θύμα και λέγοντας "όσοι δεν είναι εναντίον μου είναι ανώνυμοι κουκουλοφόροι, είναι πράκτορες, είναι φιλοσιωνιστές, είναι γκεμπελίσκοι της ισρδαηλινής πρεσβείας". Αυτός είναι ο υποτιθέμενος "βρώμικος πόλεμος": η κόντρα του Τάκη Φωτόπουλου με το Indymedia. Ας το πάρει είδηση ότι υπάρχουν άτομα που δε συμφωνούν μαζί του και δε μπορεί να τα αναγκάσει να υποκύψουν.

    Λυπάμαι, δεν πείθομαι από αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμε, ο ίδιος ο Τάκης Φωτόπουλος καταφέρεται με δριμύτητα κατά των "ανώνυμων κουκουλοφόρων" του διαδικτύου. Δεν είναι άραγε ειρωνικό το ότι, ενώ εγώ γράφω με το πραγματικό μου όνομα, εσύ γράφεις ανώνυμα; Πώς λοιπόν τηρείς τα κελεύσματα του Τάκη Φωτόπουλου; Γιατί ένας ανώνυμος που διαφωνεί με τον Τάκη Φωτόπουλο είναι "ανώνυμος κουκουλοφόρος" κι εσύ δεν είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΙΜΑΣ. ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ Η "ΚΟΝΤΡΑ" ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΙΜΙΝΤΙΑ Η ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ. ΠΡΙΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΙΜΙΝΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟΧΟ. ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΔ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΝΤΙΜΙΝΤΙΑ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΝΑ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ "ΔΕ ΣΕ ΠΕΙΘΕΙ". ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΛΙΒΕΛΛΟ.

      Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ. ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΓΚΡΙΝΙΑ. ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ (ΑΜΕΣΗ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΕΕ, ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΧΡΕΟΥΣ, ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΤΛ) ΤΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΦΟΥΜΑΡΑ ΑΝΑΓΑΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΣΕ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑ.

      ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΟ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΤΟ ΛΟΓΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙΤΑΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΣ. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΘΕΣΕ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ "ΚΕΛΕΥΣΜΑ" ΤΟΥ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΡΩ ΤΑ "ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ" ΚΑΝΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ. ΜΕΛΕΤΑΩ ΚΑΙ ΚΡΙΝΩ. ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΛΑΣΠΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΣΟΥ ΟΝΟΜΑ? ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΕΔΩ? ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΑΡΩΝΙΤΗΣ

      Διαγραφή
  10. "Μαρίνα Χατζή", ενδιαφέρουσες "κωλοτούμπες" και γελοίοι γκεμπελισμοί (όποιος δεν είναι μαζί με τον Φωτόπουλο τον βγάζει πράκτορα και ό,τι της κατέβει λέει η δήθεν επώνυμη "περσόνα" που της θίξαμε τα διαδικτυακά φιλαράκια/λασπολόγους/τεκμηριωμένα λογοκρίταρους), αλλά μάλλον δεν κατάλαβες και πολλά από αυτά που γράφει ο Φωτόπουλος. Εκτός βέβαια του ότι όπως αποκάλυψε ο "Ανώνυμος" και βέβαια επαναλαμβάνεις (κατά το δόγμα Γκέμπελς) αυτά που αναμασούσες ήταν λάσπη με τη σέσουλα... Αλλά όταν η πραγματικότητα δεν ταιριάζει με τη φαντασίωση μας, τόσο χειρότερα για την πραγματικότητα...

    Και δυστυχώς για σένα ο Φωτόπουλος μιλάει για ανώνυμους κουκουλοφόρους που αντί να τα βάζουν με την εξουσία τα βάζουν με κάθε Φωτόπουλο και αντισυστημικούς ακτιβιστές. Ο "ανώνυμος" λοιπόν που εγκαλείς τα έβαλε με κάποιον αντισυστημικό ακτιβιστή ή απλά υποστήριξε τον Φωτόπουλο απέναντι στα διαδικτυακά εξαπτέρυγα του συστήματος όπως έκαναν και κάνουν οι λασπολόγοι και κάνεις κι εσύ; Ποιους κοροϊδεύεις εσύ και η αυτο-επιβεβαιωτική κλικούλα γύρω σου μας λες "Μαρίνα";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Μαρίνα Χατζή

    Το αν κάποιος θέλει να δημοσιεύεται το όνομά του ή όχι,είναι καθαρά δικό του θέμα.Είναι άλλωστε γνωστό πως το internet (και όχι μόνο) παρακολουθείται,οπότε λογικό μου φαίνεται για κάποιον να επιλέγει να γράφει ανώνυμα.Η ανωνυμία των blogs άλλωστε αποτελεί δύναμη και όχι αδυναμία κατά την γνώμη μου.Κάποιος που γράφει επώνυμα,δεν είναι κατ' ανάγκη πιο σωστός πολιτικά από έναν "ανώνυμο".
    Ο Φωτόπουλος (με τον οποίο έχω σοβαρές πολιτικές διαφωνίες) νομίζω ότι αναφέρεται στην ανωνυμία σε σχέση με συγκεκριμένους διαδικτυακούς χώρους,στους οποίους είναι κοινό μυστικό ότι παρεισφρύουν και μηχανισμοί της ασφάλειας.Μπορεί να κάνω και λάθος βεβαια.Ο μόνος αρμόδιος να απαντήσει σε αυτό είναι ο ίδιος ο Φωτόπουλος.
    Από το άρθρο το οποίο αναδημοσίευσε ο Κόκκινος Τύπος δεν κρατάω τόσο τα περί ανώνυμων (κουκουλοφόρων ή μη).Κρατάω αυτά που λέει για την ΕΛΕ (αλήθεια,πόση συζήτηση έχει γίνει για αυτήν στην αριστερά;)
    Τέλος,προφανώς για μένα δεν πρέπει να τίθεται ζήτημα του αν θα είμαστε αλληλεγγυοι στον Φωτόπουλο και την ΠΔ (ανεξάρτητα από τις πολιτικές διαφωνίες του καθενός).Την ώρα που μας τα παίρνουν όλα,το να ασχολούμαστε με πώς την είπε ο Φωτόπουλος στον Χατζηστεφάνου ή στον Μαρκέτο και το αντίστροφο,δείχνει ότι είμαστε εκτός τόπου και χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με συγχωρείτε και οι δυο σας, αλλά ο ίδιος ο κύριος Φωτόπουλος απαιτεί επωνυμία. Εγώ γράφω με το πραγματικό μου όνομα. Αν έγραφα με ψευδώνυμο ή ανώνυμα, θα χαρακτηριζόμουν "ανώνυμος κουκουλοφόρος". Βγάλτε λοιπόν κι εσείς την κουκούλα σας και δείξτε τα πραγματικά σας ονόματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και κάτι άλλο. Αναφέρεται ο κύριος Φωτόπουλος σε ένα συνέδριο που είχε για χορηγό την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και εξ αυτού ισχυρίζεται ότι η ΕΛΕ πληρώνεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

    Έχω παραστεί, αλλά και παρουσιάσει εργασίες μου σε ημερίδες και συνέδρια (επαγγελματικά και επιστημονικά), τα οποία έγιναν υπό την αιγίδα διαφόρων φορέων (κρατικών, τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά και επιχειρήσεων), οι οποίες πλήρωσαν τα έξοδα για τις συνεδριακές αίθουσες και για το κέτερινγκ. Για τους δε αλλοδαπούς συνέδρους που παρουσίασαν εργασίες, πλήρωσαν και τη διαμονή τους σε ξενοδοχεία (και πάλι όμως, αυτό δεν έγινε σε όλες τις περιπτώσεις).

    Μήπως δηλαδή θα πρέπει να πουμε και για τη δική μου περίπτωση ότι είμαι στο payroll του Δήμου Θεσσαλονίκης, του Δήμου Πειραιώς, του ΤΕΙ Καβάλας, του του ΓΕΩΤΕΕ, του ΙΓΜΕ, του Δήμου Λαμίας, των τοπικών επιχειρήσεων που συνεισέφεραν οικονομικά για την τέλεση των ημερίδων και των συνεδρίων; Γιατί πολύ θα ήθελα να έχω τόσους πολλούς εργοδότες, και μάλιστα να με πληρώνουν με πλήρη μισθό, αλλά ο τραπεζικός μου λογαριασμός άλλα λέει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Μαρίνα Χατζή", σε ανόητους απευθύνεστε;

    Το ίδιο είναι μια πολιτική οργάνωση που θέτει ως αίτιο της κρίσης μέσω της προβολής της Χρεοκρατίας και του Χρέους και κάνει μόκο, θάβει κριτικές για την ΕΕ και την ανάγκη απένταξης από αυτή να χορηγείται άμεσα από την ΕΕ για πολυδάπανα συνέδρια της, και το ίδιο είναι να κάνεις μια τεχνοκρατική ανάλυση για εργασίες που δεν λένε πουθενά ότι είναι αριστερές κτλ. ή θα λύσουν την κρίση; Σε ποιους απευθύνεστε δεν μας λέτε "μαντάμ";

    Όσο για το ότι το όνομα σου είναι πραγματικό, θα μου επιτρέψεις να το αμφισβητώ, ειδικά όταν γράφεις ότι έχεις παρουσιάσει και παραστεί σε ημερίδες και συνέδρια, ενώ με ένα απλό ψάξιμο στο Google απ' όσο είδα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ γραμμένη με αυτό το όνομα ή παρουσίαση κτλ. παρότι έχεις, λες, οργώσει τις ημερίδες και τα συνέδρια, που σχεδόν όλα δημοσιεύονται On line.

    Ποιους κοροϊδεύετε λοιπόν χαλκεύοντας και ονόματα και εκθέτοντας έτσι εν αγνοία σας μάλιστα και κόσμο που έχει πραγματικά αυτό το όνομα. Ντροπή δεν έχετε πάνω σας, κλίκες της ηλεκτρονικής λάσπης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προσπάθησα παραπάνω να σου εξηγήσω πώς βλέπω εγώ την ανωνυμία στο internet και πώς νομίζω ότι την βλέπει ο Φωτόπουλος (χωρίς να είμαι σίγουρος φυσικά).
    Δεν αποτελεί αυτό νομίζω το κύριο θέμα.Για τους "αντικαπιταλιστές" της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και του υπόλοιπους θιασώτες της ΕΛΕ,θα μιλήσει κανείς;
    Αυτό πρέπει να μας απασχολεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κατ'αρχάς, κύριε "ένας", εγώ, σεβόμενη πλήρως τους όρους που θέτει ο κύριος Φωτόπουλος περί επωνυμίας και ανωνυμίας (καθώς, για τον κύριο Φωτόπουλο, όπως και για μένα, η ανωνυμία στο διαδίκτυο είναι έγκλημα καθοσιώσεως και δίνει μια κουκούλα για τον κάθε κακόβουλο να συκοφαντεί, να υβρίζει και να ασχημονεί πίσω από ένα πληκτρολόγιο και κρυμμένος πίσω από αδιαφανείς όρους χρήσης που καλύπτουν τέτοιες δραστηριότηες), γράφω με το πραγματικό μου όνομα. Δεν σας απαντώ λοιπόν μέχρι να βγάλετε την κουκούλα σας.

    Ομοίως και για εσάς κύριε Πέτρο Κ. Δεν με ενδιαφέρουν οι δικές σας απόψεις περί ανωνυμίας. Εγώ τηρώ τη δεοντολογία που επιθυμεί ο κ. Φωτόπουλος, με την οποία συμφωνώ ΠΛΗΡΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κυρία Μαρίνα Χατζή

    Ποσώς με απασχολεί αν σας ενδιαφέρουν οι απόψεις μου.Επαναδιατυπώνω για τελευταία φορά το ερώτημα μου:

    Για την ΕΛΕ,για το δημόσιο χρέος το φερόμενο ως αίτιο της καπιταλιστικής κρίσης,θα μιλήσουμε επιτέλους;

    Αυτά είναι τα ερωτήματα για μένα κυρία Χατζή.
    Από έναν κακόβουλο κατ' εσάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναι εντάξει κα. "Μαρίνα Χατζή". Με τη διαφορά ότι εσείς είστε ενσάρκωση του ηλεκτρονικού Γκέμπελς, οπότε αφού χρησιμοποιείτε ίδιες μεθόδους με την εξουσία για να λασπώσετε όσους της εναντιώνεται δεκαετίες τώρα, σιγά μην αποκαλυφθούμε κιόλας για πάρτη σας και για πάρτη των κοινωνικών συμφερόντων σας. Άλλωστε βέβαια! Είστε πολύ επώνυμη, αγαπητή, γι' αυτό και ενώ λέτε ότι είστε τόσο ενεργή πολιτικά και κοινωνικά με δεκάδες εργασίες, δεν υπάρχει ούτε ίχνος της δουλειάς σας στο διαδίκτυο. Για δείξτε μας κάποια υπογεγραμμένη δουλειά σας, δημόσια εμφάνιση σας ή εργασία σας κα. "Χατζή" μας από τις πολλές που έχετε κάνει... Αλλά δυστυχώς για εσάς εκπροσωπείτε έναν ηλεκτρονικό τραγέλαφο - κολλητάρι της γνωστής κλίκας Omadeon και σία (αν δεν είστε ο ίδιος). Περαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χατζής Μαρίνος:
    Κοιτάξτε παιδιά, πολύ ενδιαφέρουσα η ανταλλαγή σας, αλλά μπορώ να επιβεβαιώσω οτι η "Μαρίνα Χατζή" είναι υπαρκτό προσωπο οσο και Δανάη Παπαδοπούλου... Λυπάμαι για τους επικριτές του Omadeon, αλλά τα πρόσωπα αυτά είναι υπαρκτά φυσικά και τυχαίνει να ειχα συνάψει προσωπικές σχέσεις μαζί τους στο παρελθόν. Δεν χρειάζεται να αποκαλύψω συγκεκριμένα στοιχεία, αλλά μπορώ να πω οτι η Δανάη ήταν ολίγο τι βιτζιόζα και με κούραζε ιδιαίτερα, ενω η Μαρίνα μου βγήκε τελικά τελείως ανέραστη και τη παρατησα. Μετά έμαθα οτι και οι δυό τους εγιναν μελη του κοματος των οικολογων πρασινων... Αβυσος η ψυχή του ανθρώπου.!!

    Τωρα αν o ομαδεον που εγινε Δαναη που εγινε Μαρίνα που εγινε Alex, νομίζει οτι ολοι στη αριστερά είναι σχιζοφρενής του επιπέδου του, μάλον πρεπει να απευθυνθεί σε κανένα ψυχίατρο για να τον συμβουλέψει για ενα νεο ξεκίνημα μεσα απο μια ειλικρινή αναζήτηση των εσώτερων ψυχικών/νοητικών του διεργασιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ Πετρος

    "Τέλος,προφανώς για μένα δεν πρέπει να τίθεται ζήτημα του αν θα είμαστε αλληλεγγυοι στον Φωτόπουλο και την ΠΔ (ανεξάρτητα από τις πολιτικές διαφωνίες του καθενός).Την ώρα που μας τα παίρνουν όλα,το να ασχολούμαστε με πώς την είπε ο Φωτόπουλος στον Χατζηστεφάνου ή στον Μαρκέτο και το αντίστροφο,δείχνει ότι είμαστε εκτός τόπου και χρόνου"

    Πετρο ακριβως επειδη μας τα παιρνουν ολα θα πρεπει να ειμαστε αλλυλεγγυοι στο Φωτοπουλο και την ΠΔ. Ο λογος ειναι απλος. Ολη η «αριστερα» μιλαει για λογιστικους ελεγχους, χορους στο συνταγμα, αλλαγες στα φαντασιακα και αλλα φουμαρα, με αποτελεσμα να μην υπαρχει η παραμικρη αντιδραση απο τα λαικα στρωματα ,εκτος απο γκρινια, η οποια βεβαια ειναι ακινδυνη για το συστημα. Ο Φωτοπουλος και η ΠΔ ειναι οι μονοι (απο οσο ξερω) που προτεινουν ρεαλιστικες λυσεις και ΛΕΝΕ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ. Αυτο τους καθιστα επικυνδυνους και για αυτο το λογο εχουν στοχοποιηθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μάλλον πρόκειται περί λανθασμένης δικιάς μου διατύπωσης στο σχόλιο που αναφέρθηκε ο προηγούμενος ανώνυμος."Δεν πρέπει να τίθεται ζήτημα του αν θα είμαστε αλληλέγγυοι στον Φωτόπουλο και την ΠΔ",με την έννοια ότι το θεωρώ αυτονόητο πως πρέπει να είμαστε αλληλέγγυοι.
    Συμφωνώντας με το υπόλοιπο σχόλιο,οι χθεσινές ερωτήσεις μου προς τους πολέμιους των Φωτόπουλου και ΠΔ,για την ΕΛΕ,για το χρέος,για την αριστερά,θεωρώ πως εξακολουθούν να μένουν αναπάντητες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπάρχουν εδώ ανώνυμοι λασπολόγοι που νομίζουν ότι είμαι ένα σωρό πρόσωπα.

    Κοιτάχτε "κύριοι"... ταλιμπάν του Φωτόπουλου,
    1) πρώτον, ΠΟΛΥ καλά σας δούλεψε ψιλό γαζί η σχολιάστριά σας,
    2) δεύτερον, εγώ ΔΕΝ έχω κλίκα αλλά ΦΙΛΟΥΣ και ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ και επιπλέον, πάντα και ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗ γράφω με το πραγματικό μου όνομα.
    3) τρίτον, έχετε γίνει σούργελα και ΜΗ μου φορτώνετε εμένα την κάθε Μαρίνα Χατζή (ή άλλη... πρωταγωνίστρια τσόντας).
    4) τέταρτον, είστε ΑΣΤΟΙΧΕΙΩΤΟΙ και ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ φανατικοί ΗΛΙΘΙΟΙ που δεν ξέρετε να διαβάζετε όσα ήδη έφερα και να τα αξιολογήσετε.
    5) πέμπτον, ΔΕΝ υπάρχει "βρώμικος πόλεμος" κατά του Φωτόπουλου (δηλαδή περισσότερο από εκείνον που ήδη υπάρχει μεταξύ του ιδίου και των άλλων φανατικών του indymedia). Εμένα, τον... αρχισυνωμότη και δήθεν αρχιλασπολόγο, με ΚΟΒΕΙ το indymedia πετώντας όσα είχα να πω (χθες) στα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. Ψάχτε λοιπόν για οχτρούς ΑΛΛΟΥ. Ορίστε τα στοιχεία:
    http://omadeon.wordpress.com/2011/12/31/to-takis-fotopoulos/#comment-74574

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υ.Γ. Το "omadeon" είναι καλλιτεχνικό ψευδώνυμο αλλά θα γίνει ΚΑΙ πραγματικό όνομα.

    Επειδή είμαι ένας νάρκισος, μια ντίβα του διαδικτύου κι ένας κουκουλοφόρος τρομοκράτης, που φτιάχνει εκατοντάδες άρθρα, δεκάδες βιντεο ΚΑΤΑ του συστήματος, δεκάδες μουσικές διασκευές και συνθέσεις ΚΑΙ μία σοβαρή θεωρία στη λογική... σας έχω απολύτως και εντελώς ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ "κύριοι".

    Με τον κυρ-Τάκη αρχικά ήθελα να πιω καφέ να του τα ψάλλω λιγάκι αλλά ατυχώς ζει στο Λονδίνο και δεν ευκαιρεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υ.Γ.2 Επειδή όπως είπαν μερικοί είμαι ένας "νάρκισος του διαδικτύου", ορίστε οι... αποδείξεις (χαχαχα) ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙ... παρά λίγο να καβαλλήσω ΚΑΙ το καλάμι (αλλά επειδή το καλάμι ήταν... κάθετο, αντί οριζόντιο, φύλαξα ΚΑΙ τον κώλο μου, καλού-κακού). XA XA XA....

    Ιδού λοιπόν

    1) http://youtube.com/omadeon
    (το κανάλι των video που φτιάχνω. ΟΠΟΙΟΣ βρει εκεί ΕΝΑ "φιλο-συστημικό βίντεο" λαμβάνει δωρεάν... κόκκινο γλυφιτζούρι με προτομή του θείου Στάλιν).

    2) Τα πιο σημαντικά μουσικά κομμάτια που συνθέτω (ή διασκευάζω)
    http://soundclick.com/omadeon
    (με αρκετές διασκευές του Μίκη Θεοδωράκη και... έγκριση από τον ΙΔΙΟ)

    3) H επαγγελματική μου δουλειά (blog 1)
    http://prologsource.wordpress.com
    (με καινοτομικές λύσεις επίλυσης προβλημάτων όπως ο "Πλανόδιος Πωλητής" -αυτά έχουν κάπου εφαρμογή και σε βελτιστοποιήσεις που αφορούν τις προτάσεις του κυρ-Τάκη για το δικό του οικονομικό σύστημα της ΠΔ, αλλά... θα τα πούμε ΑΛΛΗ φορά)

    4) H ημι-επαγγελματική μου δουλειά (blog 2) (έρευνας σε Λογική και Φιλοσοφία)
    http://lawsofform.wordpress.com

    5) Η έκθεση ζωγραφικής on-line με τα έργα μου (όταν ήμουν... 20-25 χρονών)
    http://omadeon.com/art

    6) Η έρευνα που κάνω (από το 1980 περίπου) στο Χώρο της Μαθηματικής Λογικής
    http://multiformlogic.com/logic
    (έχει αναφερθεί και στη Wikipedia αλλά... ΟΧΙ από μένα, από άλλους)

    Ε, μετά από όλα αυτά... δικαιούμαι κι εγώ να αγαπάω τον εαυτούλη μου λιγάκι, ώστε να τον προστατεύω από δυσφήμηση ΟΠΩΣ και ο (εξίσου επώνυμος) κύριος Τάκης σας. (και θυμηθείτε ότι ΚΑΙ το επίθετο "Ελύτης" υπήρξε αρχικά ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ).

    (Α, και ειδικά για τον Ελύτη έχω κάνει πλήθος μεταφράσεων στα αγγλικά ΚΑΙ μελετών, από μη-εθνικιστική, αντισυστημική και αναρχο-κομμουνιστική οπτική γωνία -πάντα)

    Καλό σας βράδυ κυρίες και "κύριοι". Επιτρέπω ειδικά στις κυρίες ανάμεσά σας, να μου φιλήσετε τώρα... ΚΑΙ τα εικονικά μου πόδια, αν τυγχάνετε... ΠοΔολάγνες (=ΠΔ). :-) :-) :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Πέτρο Κ.
    Για την ΕΛΕ δεν έχω τίποτα να πω, διότι δεν θεωρώ ότι ΦΤΑΝΕΙ αυτό το βήμα.

    Ετσι κι αλλιώς με τα περισσότερα που έγραφε ο Τάκης ήμουν λίγο-πολύ σύμφωνος, δηλαδή όσα είχα διαβάσει. Ατυχώς του αρέσει πολύ να δημιουργεί εχθρούς, και... πολύ φοβάμαι ότι αυτή η εκστρατεία ΔΗΘΕΝ κατά της ΕΛΕ έχει εντελώς άλλα κίνητρα από... αντίσταση στην ΕΛΕ.

    ΠΟΙΟΣ σας είπε ότι είμαστε "Εχθροί της ΠΔ"? ή ότι εγώ προσωπικά υπερασπίζομαι την ΕΛΕ? Υπερασπίζομαι το Βατικιώτη όμως και το Μαρκέτο διότι ειναι έντιμοι άνθρωποι. Κι ο Μαρκέτος γουστάρει την εντιμότητα του Καζάκη αλλά δεν συμφωνεί σε όλα μαζί του. ΕΤΣΙ συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο, των μη-φανατικών ανθρώπων. Υγιαίνετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρε γκεμπελικο σουργελο, πως γινεται και επι 24ωρου βασης «δουλευεις» μονο και μονο για να λασπολογεις εντιμους αγωνιστες σαν το φωτοπουλο? Για πες μας πως τα βγαζεις περα? Δουλευεις πουθενα? Τι ρολο βαρας τελικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το "προφιλ" του «επωνυμου» ομαδεον, το οποιο δειχνει και τη πραγματικη πολιτικη του θεση που ειναι ακριβως η Νεοταξιτικη ιδεολογια των δικαιωματων πασπαλισμενη με "αριστερη" σαλτσα τυπου αγανακτισμενων (δειτε το φιλμ για τον ΓΑΠ!). Το ωραιο ειναι που λεει ο αλητης οτι απλα ενα ψευδωνυμο εχει κια αυτος σαν τον Ελυτη, μονο που τον Ελυτη τιν ξαραν και τον βλεπαν ολοι σε εκδηλωσεις κλπ ενω αυτος εμναι απλα μια ιντερνετικη περσονα...

    Και γιατι να τον πιστεψει για τα οσα λεει οπως πχ οτι δεν ειναι ακομα κοματοσκυλο των οικολογων πρασινων η οτι γραφει με ενα ψευδονυμο? Που το βρηκε το κυρος ο ξεφτιλας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αλλα απο οτι φαινεται, εχει αρχισει να τον αναλαμβανει το «ΣΥΝΟΛΟ του διαδυκτιου»

    «Επίκαιρο άρθρο του Τάκη Φωτόπουλου. Στηρίζουμε την πολύχρονη προσπάθεια του συγγραφέα για το Δίκτυο της Περιεκτικής Δημοκρατίας και αντιτιθέμεθα στη συκοφάντηση και σπίλωσή του από διάφορους πολιτικά αμόρφωτους του διαδικτύου.»

    http://epam-larisas.blogspot.com/2012/01/blog-post_21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρε παιδιά δε χρειάζεται τετοια εντασισσσ.. Τελικά πείστηκα, πήστικα, πίστικα απο τον σχολιαστή χωρίς τσιπα ομαδεον, που οποτε τον βολευει το παίζει και φιλο Πιδίτις κατα ομοιο τρόπο που αλλάζει στριγκάκια για να γίνει Δαναη ή Μαρίνα... Αιντε παλικάρι μου στο καρακιτσαρίστικο μπλοκ σου να ανοίξεις καμια τρύπα, θα μας το παίξεις και πολιτιστικός ακτιβιστής βαρεμενε λασπολογε. Το κομα των οικολογων πρασινων της συμφοράς σε μαρανε καριερίστα της κακιάς ώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ααα έτσι εεε?
    Από τον τρόπο που μιλάτε ρε ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ σαν γκεσταπίτες και ασφαλίτες φαίνεται και το ποιόν σας. ΕΣΕΙΣ είστε καρα-ασφαλίτες εκ μακεδονίας. ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ είτε, αλλιώς είστε ΕΝΤΕΛΩΣ για τα σίδερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αντε παγενε ρε κοπριτη, αμορφωτε του διαδικτυου (αλλοι το λενε αυτο). Αλλα πριν να μας πεις πως συντηρεισαι και εχεις ελευθερο χρονο 24 ωρες το 24ωρο για να πετας λασπη. Πολυ θα ηθελα να ηξερα ρε καραγκιοζακο καυλιτεχνη...

    ΟΥΣΤ! Κοπροκομματοσκυλο των οικολογων πρασινων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εχεις δικιο ρε ομαντιον, νομιζω οτι με τους κυριούληδες μη-κοπροσκυλα που τα μασάνε απο την εε και τα deptoκρασια θα τα πας μια χαρα. Αλωστε σχιζοφρενείς σα και σενα χρειαζονται για να τρολαρουν 24 ωρες - μεχρι και στις 5 το πρωί ρε βρυκόλακα έγραφες μυνήματα. Εχεις αποβλακωθεί τελείως στο πληκτρολογιο που σε βαλανε τα τσακάλια της ΕΛΕ να βγάλεις το φιδι απο τη τρύπα. Αντε καλή συνεχεια, σου λήπει το ιντιμιντια ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τελικά έχει δίκιο ο OMADEON.Το διαδίκτυο έχει γεμίσει ασφαλίτες!Ιδού η απόδειξη:

    http://red-traverso.blogspot.com/2012/01/blog-post_22.html
    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/01/blog-post_21.html
    http://wwwpraxisred.blogspot.com/2012/01/blog-post_6611.html

    Και φυσικά το site της ΠΔ,ο Κόκκινος Τύπος και άλλα ακόμη τα οποία είτε αναφέρθηκαν παραπάνω ή δεν έχουν αναφερθεί ακόμα.

    Από ό,τι φαίνεται έχει πολλή δουλειά μπροστά του ο ψυχοπαθής OMADEON!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλά, το ότι η αμορφωσιά παίζει τον ρόλο του "ηθικού αυτουργού" στην όλη υπόθεση, είναι αναμφισβήτητο. Προκύπτουν θέματα περί ανωνυμίας και μή, χωρίς κάν να θίχτηκε κάτι ανάλογο απ'όσο ξέρω από τον ίδιο τον φερόμενο ως "αυταρχικό, αντισιωνιστή, και πιθανώς Νεφελίμ στο μέλλον" Τάκη Φωτόπουλου. Έμαθα τελείως τυχαία την συγκεκριμένη υπόθεση(δεν γνώριζα καν τα μπλογκς που συνέβησαν όλα αυτά) και πραγματικά, απόρησα. Δεν μπορεί, να μην γίνεται κατανοητό ένα άρθρο ενός συγγραφέα, εν προκειμένω του Τ.Φωτόπουλου, ώστε να μπορείς απλά να συμφωνήσεις ή να διαφωνήσεις. Όταν όμως προσπαθείς να βγάλεις πράγματα που δεν εννόησε ο εκάστοτε συγγραφέας, τότε μόνο εκ του πονηρού μπορείς να θεωρήσεις αυτόν που το κάνει....

    Omadeon-Μαρίνα κλπ.

    Φήμες, υποστηρίζουν ότι ο Τάκης Φωτόπουλος ήδη συνεργάζεται με τους υποχθόνιους λαούς και όντα -κυρίως με τους Νεφελίμ αν και δεν διαψεύδει το γεγονός ότι μπορεί να συνεργάζεται και με τους ΕΛ(!!) ώστε να εξαφανίσει την ανωνυμία στο internet, μαζί με τον Στάλιν με τον οποίο φυσικά επικοινωνούν συνεχώς μέσω του facebook! Οργανώνοντας έτσι την μεγαλύτερη συνωμοσία μίσους κατά του άμαχου και αθώου πλήθους.

    Προσωπικά, ανήκω στους άμαχους. Και θα ήθελα να πάρει θέση και ο Ιησούς, ο οποίος, όταν τον "λασπολόγησαν" στο facebook(φυσικά) γύρισε και το άλλο μάγουλο και είπεν "Ανήκω στους Σταλινικούς, δεν φοβάμαι τίποτα".

    Τα έχουν κάνει πλακάκια δηλαδή ΟΛΟΙ, εις βάρος ΜΑΣ! Ο πραγματικός μας στόχος σ΄ αυτούς τους δίσεκτους καιρούς λοιπόν είναι οι ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΙ και οι αντιπρόσωποί τους. Τάκης Φωτόπουλος,ΠΔ,πράκτορες των ΕΛ, λασπολόγοι κατά αθώων, ο αποκαλυπτής Ιωάννης, ο Νοστράδαμος κ.α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλά αυτό το παλικάρι που επι 24ώρου βάσεων ποσταρει σαν λες και η μονη του ενασχόληση στη ζωή του είναι το ιντερνετικό σπιναρισμα, δεν είναι απλά καποιος βλαξ ή σχιζοφρενής που εβαλε σκοπό της ζωής του να αυτο προσδιορίζεται ως αντι-Φωτοπουλικός για να εχει καποια υποσταση. Οπως ήδη εχει βγεί στη φόρα, αυτό το κανει με τις πλατες των ειδημόνων της ΕΛΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή