Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Η θλιβερή περίπτωση του κ. Καζάκη


Από τον βρώμικο πόλεμο κατά της ΠΔ
http://inclusivedemocracy.org/brochures/2011.12.25_kataggelia_vromikos_polemos_enantia_stin_pd.htm#__ΠΡΟΣΘΗΚΗ_25/01/2012_0


Με αφορμή το άρθρο του Τάκη Φωτόπουλου που εμπεριστατωμένα έδειχνε το μέγεθος της λασπολογικής επίθεσης εναντίον του Δικτύου ΠΔ και του ίδιου προσωπικά, και το οποίο αναδημοσιεύθηκε ευρέως από διάφορα μπλογκς της Αριστεράς, αναπτύχθηκε μια προβληματική πάνω στο θέμα της λασπολογίας που περνά σαν «ελευθερία Λόγου» στο διαδίκτυο. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, τα σχόλια και η στάση των μπλογκερς ήταν στάση συμπαράστασης ενάντια στη λασπολόγηση του ΤΦ και του δικτύου μας. Δεν έλειψαν όμως και πολύ λίγες περιπτώσεις που τήρησαν «ίσες αποστάσεις» μεταξύ λασπολόγου --δηλ. του γνωστού για τις παρόμοιες τακτικές του στο διαδίκτυο “Οmadeon” (και του λασπολογικού διδύμου του, «Αιρετικού») που τώρα μέχρι παρήγαγε και βίντεο διακωμωδώντας τον Τ.Φ. για τον μεγαλύτερο  διασυρμό του-- και λασπολογούμενου. Αυτά τα μπλογκς  δημοσίευσαν μεν το άρθρο, αλλά συνοδευόμενο και από οχετό νέων συκοφαντιών του λασπολόγου (π.χ. ΙΣΚΡΑ) --κάτι που κατ’ αναλογία θυμίζει τις ίσες αποστάσεις μεταξύ σφαγέων και σφαζόμενων στην Παλαιστίνη!

Η περίπτωση όμως του Δ. Καζάκη ήταν η πιο θλιβερή γιατί ανοικτά πήρε θέση υπέρ της λασπολογίας ως «ελευθερίας του Λόγου»! Αρχικά, το επίσημο μπλογκ του κ. Καζάκη, χωρίς καν να δημοσιεύσει το άρθρο του Τ.Φ.  (όπως τουλάχιστον έκαναν αυτοί που τήρησαν ίσες αποστάσεις),  δημοσίευσε μόνο βρωμερό σχόλιο των λασπολόγων με την ερώτηση: “το ξέρατε ότι το ΕΠΑΜ Λάρισας έχει κάνει πιτσικουλιές με τον σταλινικό Τάκη Φωτόπουλο;”, συνοδευόμενο με όλες τις αναπόδεικτες συκοφαντίες που επαναλαμβάνουν συνεχώς κατά του Τ.Φ. και της ΠΔ. Και αυτό επειδή το ΕΠΑΜ Λάρισας, αντίθετα με τον Καζάκη, είχε την πολιτική εντιμότητα να αναγνωρίσει τη συστηματική λασπολογική επίθεση και να κάνει μια δήλωση που το τιμά:


“Στηρίζουμε την πολύχρονη προσπάθεια του συγγραφέα για το Δίκτυο της Περιεκτικής Δημοκρατίας και αντιτιθέμεθα στη συκοφάντηση και σπίλωσή του από διάφορους πολιτικά αμόρφωτους του διαδικτύου”.

Παρόλα αυτά, ο Τ.Φ., ξεκινώντας καλόπιστα με την υπόθεση ότι ο Καζάκης πιθανώς δεν ήταν εν γνώσει της αναδημοσίευσης αυτών των σχολίων, έγραψε e-mail στον Καζάκη (το οποίο αυτός το δημοσίευσε χωρίς καν να ζητήσει την άδεια του Τ.Φ. όπως κατ’ αρχήν γίνεται!) όπου του εξήγησε για τη συστηματική λασπολογική επίθεση που υφίσταται από συγκριμένα άτομα για ένα μήνα σχεδόν τώρα, και του τόνιζε ότι η εισαγωγή παρόμοιων τακτικών ζούγκλας στην Αριστερά οδηγεί στην αυτοκαταστροφή της, καλώντας τον να μη μετέχει και αυτός σε παρόμοια εκστρατεία, αποσύροντας τους ατεκμηρίωτους υβριστικούς χαρακτηρισμούς και καταγγελίες.

Και ποια ήταν η απάντηση του κ. Καζάκη;  Ότι

“υπάρχουν ανώνυμα, ή και επώνυμα σχόλια που εκφράζονται πολύ πιο σκληρά και άσχημα για μένα τον ίδιο, απ' ό,τι για τον κ. Φωτόπουλο. Δεν τα "κατέβασα"."

Προφανώς η απάντηση αυτή δεν έχει κίνητρο την αφέλεια γιατί ο Δ. Καζάκης δεν είναι αφελής. Και αυτό, γιατί φυσικά, κάθε “επώνυμος” δέχεται ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ παρόμοια σχόλια, και ο Τ.Φ. έχει δεχτεί εκατοντάδες παρόμοια τα τελευταία χρόνια, και τα αγνοεί. Όμως, αυτό δεν έχει βέβαια σχέση με την περίπτωση όπου συγκεκριμένοι λασπολόγοι δεν έχουν αφήσει μπλογκ όπου δημοσιεύεται άρθρο του Τ.Φ. ή υποστηρικτικό κείμενο της ΠΔ που να μην το απειλούν γι’ αυτό, φθάνοντας στο σημείο να δημοσιεύουν τη φωτογραφία του Τ.Φ. μεταξύ ιστορικών φασιστών, δημοσιεύοντας αγγελτήριο του θανάτου του, και μέχρι προσπαθώντας συστηματικά  να αλλοιώσουν το βιογραφικό λήμμα του Τ.Φ. στη Wikipedia σε ένα έσχατο δείγμα αθλιότητας του πολιτικού υπόκοσμου στον οποίο ανήκουν, μέχρι να τους καταλάβουν οι διαχειριστές του μέσου και να τους απειλήσουν ότι θα τους μπλοκάρουν αν συνεχίσουν!

Όμως ο κ. Καζάκης γράφει πως «είναι θέμα αρχής» να μην  κατεβάσει οποιοδήποτε σχόλιο, εκτός αν το κρίνει ο ίδιος ότι «υπερβαίνει τα όρια της προσωπικής χυδαιότητας». Και φυσικά, κατόπιν αυτού,  οι χυδαίοι λασπολόγοι, δικαιωμένοι από τη στάση Καζάκη, θα αποθρασυνθούν περισσότερο, επικαλούμενοι μάλιστα  την αντίληψη της “ελευθερίας του Λόγου” που διακηρύσσει. Ο κ. Καζάκης όμως με αυτή την  πράξη πολιτικής  κακοήθειας που διέπραξε, η οποία αγγίζει τα όρια συμμετοχής σε  συκοφαντική δυσφήμηση, εισάγει νέο ήθος στην Ελληνική Αριστερά: το «ήθος» του υπόκοσμου της Αριστεράς που έχουν κάποιοι κουκουλοφόροι στο διαδίκτυο, οι οποίοι προσπαθούν να περάσουν μια έννοια της ελευθερίας του Λόγου αντίστοιχη με την έννοια  της «ελευθερίας» στη χρήση ναρκωτικών. Θα κλείσουμε με το συμπέρασμα του τελευταίου άρθρου του Τ.Φ. που τελικά αποδείχθηκε ιδιαίτερα προφητικό όσον αφορά τον κ. Καζάκη.

“Συμπερασματικά, θεωρώ ότι σήμερα κρίνονται όλοι, κόμματα, οργανώσεις και πρόσωπα, με βάση τη στάση  που παίρνουν για την κρίση, τα αίτιά της και τον τρόπο εξόδου από αυτή. Και είναι φυσικό να γίνονται και λάθη εκτίμησης. Όμως, άλλο τα λάθη εκτίμησης, ανάλυσης και πολιτικής που είναι θεμιτά και δικαιολογημένα, και εντελώς άλλο παρόμοια ανέντιμα μέσα τα οποία αν δεν καταδικαστούν άμεσα και αποφασιστικά από σύσσωμη την πολιτικά έντιμη Αριστερά (αντισυστημική αλλά και ρεφορμιστική), όπως --προς τιμή τους-- τμήματα της Αριστεράς έχουν ήδη κάνει, τότε η ιντερνετική ζούγκλα που επιβάλλει το σύστημα σαν δήθεν ελευθερία του διαδικτυακού Λόγου, (που πολύ θυμίζει την «ελευθερία» των αγορών την οποία επιβάλλει παράλληλα), θα επεκταθεί και στην Αριστερά γενικότερα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται...”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου