Και αυτό γιατί:
-Το 2012 65,14% των δρομολογίων δεν πραγματοποιήθηκαν, λόγω ελλείψεων σε προσωπικό και βλαβών σε οχήματα που δεν επιδιορθώνονταν.
-Το 15,11% του προσωπικού οδηγήθηκε στη σύνταξη λόγω μνημονίων.
-Κινήθηκαν 22% λιγότερα οχήματα συνολικά στις συγκοινωνίες, λόγω ελλείψεων σε ανταλλακτικά και προσωπικό στις επισκευαστικές βάσεις.
ΜΟΝΙΜΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ
Την ίδια στιγμή όμως, η Αττικό Μετρό προσλαμβάνει εταιρείες συμβούλων, με αμοιβές που ξεκινάνε από 12.000 και φτάνουν έως και 25.000!!!! Είναι οι ίδιες εταιρείες του κεφαλαίου, οι υμνητές της
Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα στηρίγματα των κυβερνήσεων της τελευταίας τριετίας, που προτείνουν συνεχώς περικοπές και απολύσεις σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Οι ίδιοι που αυξάνουν συνεχώς τις τιμές των εισιτηρίων και των καρτών μετακίνησης. Πάντα με τις πλάτες των κυβερνήσεων.
Ας μην τσιμπήσουμε στις βρωμιές που για άλλη μια φορά διακινεί η κυβέρνηση περί τζαμπατζήδων απεργών. Ότι κάνουν με κάθε κλάδο που αγωνίζεται, το ίδιο κάνουν και τώρα. Και από την άλλη μεριά, η νίκη για τους απεργούς θα έρθει, μόνο αν συνευρεθούν οι αγωνίες και τα αναγκαία αιτήματα, με το σύνολο των εργαζομένων. Χωρίς τη λογική «μακριά από εμάς, και ας είναι οπουδήποτε αλλού», που δεν προωθεί κανένα αγώνα, κανένα κοινό μέτωπο.
Οι απεργίες των εργαζομένων στα μέσα μεταφοράς, ας γίνουν για όλους εμάς, η ευκαιρία να διεκδικήσουμε μαζί τους:
Συγκοινωνίες δωρεάν για τους εργαζόμενους, ιδιαίτερα στα δρομολόγια από και προς τη δουλειά μας.
Συγκοινωνιακό φορέα, υπό εργατικό έλεγχο, δωρεάν, με μισθούς για τους εργαζόμενους σύμφωνους με τις σύγχρονες εργατικές ανάγκες.
Για να πέσει αυτή πολιτική, πρέπει να ρίξουμε την κυβέρνηση που τα υλοποιεί. Δεν έχουμε πλέον να ελπίσουμε τίποτα, από όλο το πολιτικό προσωπικό του κεφαλαίου. Να τους ρίξουμε, για να αυτοκυβερνηθούμε, να οργανώσουμε την κοινωνία με βάση τις ανάγκες μας.
πολιτική συλλογικότητα ‘ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ’
-Το 2012 65,14% των δρομολογίων δεν πραγματοποιήθηκαν, λόγω ελλείψεων σε προσωπικό και βλαβών σε οχήματα που δεν επιδιορθώνονταν.
-Το 15,11% του προσωπικού οδηγήθηκε στη σύνταξη λόγω μνημονίων.
-Κινήθηκαν 22% λιγότερα οχήματα συνολικά στις συγκοινωνίες, λόγω ελλείψεων σε ανταλλακτικά και προσωπικό στις επισκευαστικές βάσεις.
ΜΟΝΙΜΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ
Την ίδια στιγμή όμως, η Αττικό Μετρό προσλαμβάνει εταιρείες συμβούλων, με αμοιβές που ξεκινάνε από 12.000 και φτάνουν έως και 25.000!!!! Είναι οι ίδιες εταιρείες του κεφαλαίου, οι υμνητές της
Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα στηρίγματα των κυβερνήσεων της τελευταίας τριετίας, που προτείνουν συνεχώς περικοπές και απολύσεις σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Οι ίδιοι που αυξάνουν συνεχώς τις τιμές των εισιτηρίων και των καρτών μετακίνησης. Πάντα με τις πλάτες των κυβερνήσεων.
Ας μην τσιμπήσουμε στις βρωμιές που για άλλη μια φορά διακινεί η κυβέρνηση περί τζαμπατζήδων απεργών. Ότι κάνουν με κάθε κλάδο που αγωνίζεται, το ίδιο κάνουν και τώρα. Και από την άλλη μεριά, η νίκη για τους απεργούς θα έρθει, μόνο αν συνευρεθούν οι αγωνίες και τα αναγκαία αιτήματα, με το σύνολο των εργαζομένων. Χωρίς τη λογική «μακριά από εμάς, και ας είναι οπουδήποτε αλλού», που δεν προωθεί κανένα αγώνα, κανένα κοινό μέτωπο.
Οι απεργίες των εργαζομένων στα μέσα μεταφοράς, ας γίνουν για όλους εμάς, η ευκαιρία να διεκδικήσουμε μαζί τους:
Συγκοινωνίες δωρεάν για τους εργαζόμενους, ιδιαίτερα στα δρομολόγια από και προς τη δουλειά μας.
Συγκοινωνιακό φορέα, υπό εργατικό έλεγχο, δωρεάν, με μισθούς για τους εργαζόμενους σύμφωνους με τις σύγχρονες εργατικές ανάγκες.
Για να πέσει αυτή πολιτική, πρέπει να ρίξουμε την κυβέρνηση που τα υλοποιεί. Δεν έχουμε πλέον να ελπίσουμε τίποτα, από όλο το πολιτικό προσωπικό του κεφαλαίου. Να τους ρίξουμε, για να αυτοκυβερνηθούμε, να οργανώσουμε την κοινωνία με βάση τις ανάγκες μας.
πολιτική συλλογικότητα ‘ΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ’
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου