Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Μήνυμα της Gulaferit Unsal

 

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ:

«Είμαι η Gulaferit Unsal. Καταρχήν, θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την συμπαράστασή σας. Στην χώρα σας ήρθα για να ζητήσω πολιτικό άσυλο. Εδώ και τρεις μήνες είμαι στη φυλακή, ενώ το Δικαστήριο του Αρείου Πάγου αποφάσισε την έκδοσή μου στη Γερμανία.

Όπως ξέρετε κι εσείς, η απόφαση αυτή δεν είναι νόμιμη, αλλά πολιτική. Γι' αυτό ζητώ από την ελληνική κυβέρνηση να σταματήσει αυτή την αδικία και να μην τελεστεί η απόφαση έκδοσής μου στη Γερμανία. Θέλω επίσης να καταγγείλω τους 4 δικαστές του Αρείου Πάγου που έχουν λάβει αυτή την άδικη και παράνομη απόφαση. Το πολιτικό άσυλο είναι δικαίωμα και θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό μου το δικαίωμα. Παρ' όλη την καταπίεση και τις διώξεις, οι αγώνες των λαών του κόσμου για ανεξαρτησία, δημοκρατία και σοσιαλισμό, θα συνεχιστούν.



Έχουμε δίκιο και θα νικήσουμε».



Gulaferit Unsal
ΦΥΛΑΚΗ ΔΙΑΒΑΤΩΝ
3/10/2011


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου