Επίσης στο αιτιολογικό κείμενο την επιπλήττει, γιατί θεωρεί την απάντησή της ειρωνική, και όπως λέει "άσκησε έγγραφη κριτική σε προϊστάμενη αρχή και έθεσε προϋποθέσεις προκειμένου να εκτελέσει το καθήκον...".
Στη συνέχεια διαπιστώνει ότι οι πράξεις της "καταδεικνύουν πλημμελείς ενέργειες ... καθώς δεν απευθύνεται στην αρμόδια σχολική επιτροπή, ώστε να επιλυθούν τα λειτουργικά προβλήματα της σχολικής μονάδας".
Όλα αυτά γιατί η συνάδελφος Φραγκάκη ζήτησε μελάνι, χαρτί, πετρέλαιο και αντιμετώπιση οξυμένων προβλημάτων στη λειτουργία του σχολείου που σχετίζονται με την ασφάλεια και την καθημερινότητα των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
Η προώθησή του και η επιβολή των βάρβαρων μέτρων του Μνημονίου πηγαίνουν μαζί με την ένταση του αυταρχισμού. Σ' αυτή τη νέα κατάσταση που διαμορφώνεται όλοι θα πρέπει 'να συμμορφώνονται με τα κελεύσματα της διοίκησης και να εκτελούν αποφάσεις'. Θέλουν με τη δίωξη της συναδέλφου να τρομοκρατήσουν την ίδια και όλους τους δ/ντές και τους εκπαιδευτικούς και να προετοιμάσουν το έδαφος ώστε ο πειθαναγκασμός με την αξιολόγηση που φέρνουν να γίνει ευκολότερος. Πρόθεσή τους είναι να επιβάλουν τη "σιωπή των αμνών" στο δημόσιο σχολείο με τις πειθαρχικές διώξεις.
Σπέρνουν ανέμους και θα θερίσουν θύελλες
Αυτοί που σχεδιάζουν και εφαρμόζουν βήμα - βήμα τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης είναι οι ίδιοι που θέλουν να ελέγχουν το λαό και τους εκπαιδευτικούς.
Οι εκπαιδευτικοί θα διαλέξουν το δρόμο της ευθύνης απέναντι την κοινωνία, στην εκπαίδευση και τους μαθητές τους. Θα διαλέξουν την κριτική παιδαγωγική στάση, το ελεύθερο πνεύμα και την αγωνιστική στάση.
* Στηρίζουμε ολόψυχα τη συναδέλφισσα δασκάλα που έκανε το καθήκον της,
αναδεικνύοντας τα πραγματικά προβλήματα του σχολείου της.
* Δε θα επιτρέψουμε να περάσουν πρακτικές διώξεων και αυθαιρεσιών
από τη διοίκηση. Η αποφασιστική και συλλογική δράση των εκπαιδευτικών θα τις ακυρώσει.
* Απαιτούμε να σταματήσει αμέσως κάθε διαδικασία δίωξης εναντίον της.
1/3/2012
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ
6974438720, antitetradia@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου