Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Εύλογα ερωτήματα για την «Ολυμπία Οδό»



Οι δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών Μιχ. Χρυσοχοΐδη στον Πύργο (3/10/14) για τη δημοπράτηση της οδού Πατρών - Πύργου (75 χλμ.) προκαλούν εύλογα και σοβαρά ερωτήματα σε κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο :


-1.        Από πού προκύπτει η φήμη ότι η οδός Πατρών - Πύργου (75 χλμ.) έχει κατασκευαστεί κατά 60%  από τους εργολάβους; Τότε γιατί θα τελειώσει το 2018;

-2.        Γιατί ο προϋπολογισμός του έργου από 340 εκατ. ευρώ (δηλώσεις του Υπουργού στις 15/5/14) απογειώθηκε στα 475 εκατ. ευρώ (αύξηση 40%); Μήπως αυτό είναι ένα νέο «πανωπροίκι» στους εργολάβους, ύψους 135 εκατ. ευρώ;

-3.        Γιατί αυτά τα 135 εκατ. ευρώ δεν δόθηκαν για την ανατολική χάραξη του δρόμου Κάτω Σαμικό - Νέδα (παράκαμψη του βιότοπου Καϊάφα); Γιατί αυτό το τμήμα κόπηκε με σαθρά και αστήρικτα επιχειρήματα; Μήπως γιατί είναι δύσκολο (π.χ. τούνελ) και κυρίως δεν συμφέρει τους εργολάβους;

-4.        Γιατί το τμήμα Πύργος - Καλό Νερό (60 χλμ.) κόπηκε οριστικά και μετατράπηκε σε «εκπόνηση μελέτης αναβάθμισης της οδικής ασφάλειας του υπάρχοντος δρόμου»; Μήπως για να καταπιούν ευκολότερα το «χάπι» οι Ολύμπιοι;

-5.        Γιατί η διασύνδεση της οδού Πατρών - Πύργου με τη ΒΙ.ΠΕ. Πατρών, με το αεροδρόμιο Αράξου, το σιδηρόδρομο, τα λιμάνια Πάτρας, Κυλλήνης, Κατακώλου και κυρίως με την Αρχαία Ολυμπία, μετατράπηκε σε «βελτίωση της υπάρχουσας σύνδεσης»; Είναι το ίδιο πράγμα; Τι σημαίνει βελτίωση;

-6.        Γιατί οι αρμόδιοι της συγκυβέρνησης και της Περιφέρειας (Περιφερειάρχης, Αντιπεριφερειάρχης Ηλείας) μιλάνε ακόμα για «Ολυμπία Οδό», όταν αυτή κόπηκε σε φέτες, ακρωτηριάστηκε βάναυσα, δεν φτάνει στην Τσακώνα, αλλά ούτε καν στην Αρχαία Ολυμπία; Γίνεται «Ολυμπία Οδός» χωρίς Ολυμπία;

-7.        Γιατί, μετά από όλα αυτά, οι εργαζόμενοι, εκτός από τα «πανωπροίκια» στους εργολάβους να πληρώσουν και νέα χαράτσια με νέα διόδια (κάθετα σε Τσουκαλέϊκα και Χανάκια και πλευρικά σε Κάτω Αχαΐα και Αμαλιάδα);


6/10/2014


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΣΥΛΛΑΣ
Περιφερειακός Σύμβουλος της
«ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ - ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ
ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου