Πέμπτη, 3 Ιουλίου 2014

Έλληνες εφοπλιστές: οι πραγματικοί γύπες του πολέμου



Μεταφέρουν πετρέλαιο των ακραίων φονταμενταλιστών του ISIL και των Κούρδων του Ιράκ

Άσχημο παιχνίδι Τουρκίας-Ισραήλ-ΗΠΑ-Βρετανίας


Οι αποκαλύψεις των τουρκικών εφημερίδων για το ρόλο των Ελλήνων εφοπλιστών και την συμμετοχή τους σε μια ακόμη πολεμική αναμέτρηση που τους εξασφαλίζει χρυσά συμβόλαια, δεν ξενίζει κανένα. Η χυδαία και απάνθρωπη ιστορία του ελληνικού εφοπλισμού επαναλαμβάνεται: σημαίες ευκαιρίας, ξένα πληρώματα και εξαφανισμένα εργασιακά δικαιώματα, λαθρεμπόριο όπλων-πυρηνικών αποβλήτων-πετρελαίου, εμπλοκή σε όλες τις πολεμικές αναμετρήσεις. Τα επεισόδια του σήριαλ «κερδίζουμε πάνω στο πτώμα των λαών» με πρωταγωνιστές τους Έλληνες εφοπλιστές, πολλά.



Αυτή τη φορά επτά ελληνικές εφοπλιστικές εταιρείες "καρφώνονται" από τα τουρκικά ΜΜΕ ως συνεργαζόμενες με το ISIL και την κυβέρνηση του ιρακινού Κουρδιστάν ως αποδοχείς του ιρακινού πετρελαίου που παράνομα εξάγεται από την χώρα από τις πετρελαιοπηγές των περιοχών στις οποίες έχει χαθεί ο έλεγχος για την κεντρική κυβέρνηση. Οι πρώτοι που έχουν προχωρήσει στην "αποδοχή προϊόντων εγκλήματος" είναι οι ίδιοι οι Τούρκοι που εδώ και τουλάχιστον οκτώ χρόνια δέχονται να περνά από τον αγωγό που καταλήγει στο Τσεϊχάν, ιρακινό πετρέλαιο που έχει κλαπεί από την αυτοδιοικούμενη περιοχή των Κούρδων. Το πετρέλαιο αυτό προέρχεται από περιοχές που ελέγχουν οι Κούρδοι, αλλά και από τις περιοχές που έχει καταλάβει το ISIL, το οποίο βρήκε τεράστιες ποσότητες διυλισμένου, αλλά και "μαύρου" πετρελαίου στο διυλιστήριο που κατέλαβε την περασμένη εβδομάδα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα τη τουρκικής εφημερίδας Aydınlık, στο Ισραήλ, τα ελληνικά πλοία παραλαμβάνουν από τα τουρκικά λιμάνια και το Τσεϊχάν το πετρέλαιο και το προωθούν σε λιμάνια του Ισραήλ ή του Μαρόκου όπου μεταφορτώνονται για τις ΗΠΑ ή για την Βρετανία!
Πώς όμως συμβιβάζεται αυτή η στάση των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων με τα δημοσιεύματα του διεθνούς τύπου που ταυτόχρονα προβάλλουν την απόφαση της αμερικανικής κυβέρνησης να ενισχύσει την στρατιωτική της παρουσία στο Ιράκ αναλαμβάνοντας δράση κατά του  ISIL;

Από ό,τι φαινεται οι ιμπεριαλιστές της Δύσης είναι αποφασισμένοι να επαναχαράξουν τα σύνορα της εύφλεκτης, πλούσιας σε ενεργειακές πηγές και τεράστιας γεωστρατηγικής σημασίας περιοχής. Η διάθεση επέμβασής τους στην περιοχή (Συρία-Ιράκ και όχι μόνο) είτε άμεσα με στρατιωτικές δυνάμεις, συμβούλους και πράκτορες μυστικών υπηρεσιών, είτε έμμεσα  με μισθοφορικές  δυνάμεις ιδιωτικών στρατών ή ακραίων φονταμενταλιστών, συνδυάζεται με την προβολή του «μουσουλμανικού κινδύνου» ως απαραίτητη προϋπόθεση για την συνέχιση «του πολέμου κατά της τρομοκρατίας» και επιβολής της Νέας καπιταλιστικής ιμπεριαλιστικής Τάξης Πραγμάτων. Τα κέρδη σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο είναι τεράστια αφού είναι δεδομένο ότι έτσι ενισχύεται η πρόσδεση  των σκοταδιστικών καθεστώτων των εμίρηδων στις ΗΠΑ που εκμεταλλεύονται τις τοπικές αντιθέσεις (Τουρκίας-Σαουδικής Αραβίας-Αιγύπτου-Ιράν-Ισραήλ κλπ), εξασφαλίζονται παράλληλα αγορές για να πουλούν οι αμερικανικές-ευρωπαϊκές και δευτερευόντως οι ρωσικές πολεμικές βιομηχανίες την πραμάτεια τους. Ξανά ο πόλεμος και η καταστροφή ως κινητήριος δύναμη της καπιταλιστικής οικονομίας που βουλιάζει στην ύφεση! Τέλος, δικαιολογούνται οι τρομονόμοι και πατριωτικοί νόμοι κατά του εσωτερικού εχθρού, οι Προληπτικοί Πόλεμοι τόσο στην ιμπεριαλιστική περιφέρεια όσο και τις καπιταλιστικές μητροπόλεις, και στοχοποιούνται οι Ασύμμετρες Απειλές (μετανάστες, κοινωνικά κινήματα κλπ) από τις εθνικές στρατιωτικές-κατασταλτικές δυνάμεις, τον ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟ και το ΝΑΤΟ που καλούνται να εφαρμόσουν τα δόγματα Άμυνας/Ασφάλειας του Κράτους Διαρκούς Έκτακτης Ανάγκης του Κοινοβουλευτικού Ολοκληρωτισμού.

Σε αυτό επομένως το πολεμικό πεδίο οι Έλληνες εφοπλιστές βρίσκουν την ευκαιρία να πλουτίσουν ακόμη περισσότερο. Πιο συγκεκριμένα ο τουρκικός τύπος κατονομάζει συγκεκριμένα πλοία!

 -MARINNER Α, εκτελεί συνεχώς δρομολόγια Μερσίνας - Χάιφας του Ισραήλ, μεταφέροντας πετρέλαιο του βορείου Ιράκ στους Ισραηλινούς. 
 -JENRY 1, εκτελεί συνεχώς δρομολόγια από την Μερσίνα προς το Ισραηλινό λιμάνι του Ασκελόν μεταφέροντας επίσης πετρέλαιο του βορείου Ιράκ προς το Ισραήλ.  
 -MAGESTİC: Τάνκερ 150 μεγάτονων. Στις 20 Ιουνίου φόρτωσε πετρέλαιο από το τουρκικό λιμάνι του Τσεϊχάν το με κατεύθυνση  τις ΗΠΑ στο λιμάνι της Φιλαδέλφειας.  
 -UNITED EMBLEM:  Τάνκερ το οποίο εκτελεί διπλές διαδρομές. Στις 21 Ιανουαρίου φόρτωσε από το Τζευχάν με κατεύθυνση την Μάλτα.
 -AGIOS NIKOLAOS. Τάνκερ ελληνικής εταιρείας. Φόρτωσε στις 22 Ιουνίου από το Τζευχάν με κατεύθυνση ελληνικό λιμάνι (;).  
 -UNITED KALAVRYTA. Τάνκερ. Φόρτωσε στις 23 Ιουνίου με κατεύθυνση το ιταλικό λιμάνι του Augusto.   
 -PANAGIA ARMATA. Τάνκερ. Φόρτωσε στις 24 Ιουνίου από το τουρκικό λιμάνι του Τζευχάν  με κατεύθυνση την Τυνησία.  
 -POLA: Τάνκερ. Αποχώρησε στις 29 Ιουνίου από το ιταλικό λιμάνι της Τεργέστης με κατεύθυνση το τουρκικό λιμάνι του Τζευχάν. με σκοπό να φορτώσει το παράνομο πετρέλαιο. 
Aς δούμε τώρα με βάση το maritime-connector.com σε ποια ελληνική εταιρεία ανήκει το κάθε πλοίο.
 MAGESTİC: Flag GREECE, Home port ATHENS, Class society AMERICAN BUREAU OF SHIPPING, Manager & owner NEREUS SHIPPING - ATHENS, GREECE
 UNITED EMBLEM: Flag GREECE, Home port ATHENS, Class society DET NORSKE VERITAS, Manager & owner MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
 AGIOS NIKOLAOS: Flag GREECE, Class society LLOYD'S SHIPPING REGISTER, Manager & owner SHIP FOR SALE, Former names SAYKON I until 2014 Jan AGIOS ELETHERIOS III until 2008 Feb
 UNITED KALAVRYTA: Flag Marshall Island, Class society AMERICAN BUREAU OF SHIPPING, Manager & owner MARINE MANAGEMENT SERVICES - ATHENS, GREECE
Former names SCF BYRRANGA until 2014 Mar
PANAGIA ARMATA: Flag MALTA, Home port VALLETTA, Class society AMERICAN BUREAU OF SHIPPING, Manager & owner MARINE TRUST - ATHENS, GREECE
POLA: Flag LIBERIA, Home port MONROVIA, Class society AMERICAN BUREAU OF SHIPPING, Manager DYNACOM TANKERS MANAGEMENT - ATHENS, GREECE
Owner OVERLAND ENTERPRISE - ATHENS, GREECE
Όσοι δηλώνουν καχύποπτοι μπροστά σε αυτές τις αποκαλύψεις, να τους θυμίσουμε ότι το ίδιο έργο  το είδαμε να παίζεται στη Λιβύη, κατά τη διάρκεια του εμφυλίου και της επέμβασης της Συμμαχίας των Πρόθυμων Ιμπεριαλιστών. Οι Έλληνες εφοπλιστές που έχουν αναλάβει να εφοδιάζουν τις Αμερικανικές βάσεις στην Κρήτη, το ΝΑΤΟ και τις αεροπορικές-ναυτικές αρμάδες της Συμμαχίας των Προθύμων Ιμπεριαλιστών, που βομβαρδίζοντας θα έδιωχναν τον αυταρχικό Καντάφι και θα έφερναν τη Δημοκρατία στη Λιβύη, μετέφεραν στην Κίνα πετρέλαιο στο πλαίσιο συμφωνιών του κανταφικού καθεστώτος κατά τη διάρκεια της επέμβασης. Ενώ όταν κομματιάστηκε η χώρα σε φυλές που επιχειρούσαν να ελέγξουν τον ενεργειακό πλούτο, ήταν και πάλι ο ελληνικός εφοπλιστικός στόλος που ανέλαβε τη παράνομη μετακίνηση φορτιών. Με αποτέλεσμα να χρειαστεί η παρέμβαση του νατοϊκού στόλου, όταν μετά από έκκληση της κεντρικής κυβέρνησης, σταμάτησε, στρέφοντας τα κανόνια κατά των ελληνικών τάνκερ, τη μεταφορά πετρελαίου για λογαριασμό τοπικών φυλάρχων και πολέμαρχων.
Όμως και την περίπτωση της Συρίας, το 2013, ζήσαμε τα ίδια. Για καιρό έμενε αναπάντητο το ερώτημα του πως το δολοφονικό καθεστώς Άσαντ εφοδιαζόταν με καύσιμα που θεωρούνται απαραίτητα για την πολεμική του μηχανή. Για να καταλάβουμε την σημασία του εφοδιασμού αυτού αρκεί να έχουμε κατά νου ότι το καθεστώς είχε φτάσει στο επικίνδυνο για αυτό σημείο να εξασφαλίσει την κυριαρχία του σε λιγοστές περιοχές της Συρίας αποκλειστικά στους ανελέητους βομβαρδισμούς της Πολεμικής Αεροπορίας, που θερίζει χωρίς  κανένα ενδοιασμό αμάχους και στη χρήση βαρέων όπλων, κυρίως των τεθωρακισμένων του.
Το ερώτημα όμως αυτό έμενε να απαντηθεί από το τηλεγράφημα του  πρακτορείου Reuter το οποίο επικαλείται στοιχεία που παρείχε ναυτιλιακή εταιρία και τα οποία επιβεβαιώθηκαν από δορυφορικές λήψεις, όπου αποκαλύπτεται ότι Έλληνες και Ιταλοί εφοπλιστές μετέφεραν 112.000 τόνους gasoil στη Συρία το Φεβρουάριο του 2013. Όπως αναφέρει το σχετικό τηλεγράφημα, τουλάχιστον μία εφοπλιστική εταιρία από την Ελλάδα και μία από τα Ιταλία, στέλνουν φορτία στη χώρα η οποία έχει αποκοπεί από τους παραδοσιακούς της προμηθευτές πετρελαιοειδών εξαιτίας των κυρώσεων που έχουν επιβληθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση στις κρατικές ενεργειακές εταιρίες της Δαμασκού. Οι φορτώσεις έγιναν στο λιμάνι Banias, ενώ το μεγαλύτερο μέρος των φορτίων gasoil φθάνει στη Συρία μέσω Λιβάνου και Τουρκίας.
Εύλογα ερωτηματικά προκύπτουν όμως από το ίδιο το δημοσίευμα που ενώ τονίζει την λήψη οικονομικών μέτρων από την Ε.Ε. εις βάρος του καθεστώτος, για να δικαιολογήσει τους εφοπλιστές επισημαίνει  ότι «η προμήθεια καυσίμων στη Συρία, όπου μαίνεται ο εμφύλιος πόλεμος, δεν είναι παράνομη καθώς στην αντίθετη περίπτωση θα κατέρρεε πλήρως η οικονομία της και θα ξεσπούσε ανθρωπιστική κρίση». Η προσπάθεια του πρακτορείου Reuters να διασώσει τη φήμη του αναδεικνύεται από την απέλπιδα κίνηση του να περιγράψει με ήξεις αφίξεις και το τι συμβαίνει πραγματικά, γράφοντας:  «η προμήθεια πετρελαιοειδών στη Συρία τελεί υπό ένα αμφιλεγόμενο καθεστώς καθώς μπορεί να χρησιμοποιούνται ως καύσιμο για βαριά στρατιωτικά οχήματα».
Οι Έλληνες εφοπλιστές, στην Συρία, συνεχίζουν τη μακρά παράδοση.   Συνεργάτες των αδίστακτων και αιμοβόρων δυναστών αλλά και των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων. Πάντα, γνωρίζουν πότε πλησιάζει η κρίσιμη στιγμή για να αλλάξουν άλογο, ενώ η ταυτόχρονη εξυπηρέτηση και των δύο μερών της σύγκρουσης, αυξάνει τα Κέρδη!  
Για τον Έλληνα εφοπλιστή το μόνο που έχει σημασία είναι το δολάριο και το ευρώ. Αδιάφορο, αν είναι βαμμένα με αίμα… Τα βρώμικα λεφτά τους αργότερα θα ξεπλύνουν αγοράζοντας γη, κανάλια, ποδοσφαιρικές ομάδες. Θα συνεργαστούν επιχειρηματικά με την Εκκλησία και θα ρίξουν μίζα σε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-Χρυσή Αυγή. Τώρα διεκδικούν και καταλαμβάνουν είτε θεσμικά, με εκλογές, είτε με στρατιές πραιτοριανών οπαδών ολόκληρες πόλεις: Πειραιά, Βόλο, Νέα Φιλαδέλφεια.
Αυτό είναι το μεγαλείο του Ελληνικού Εφοπλισμού, που φυσικά φοροδιαφεύγει Νόμιμα και Μόνιμα.
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου