Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Είμαι εγώ…το Παράδειγμα!



Του Αντώνη Παπαδόπουλου



Είμαι εγώ, που δεν είχα πρόβλημα ότι στο διάβα της μίζερης και υποταγμένης ζωής μου ήμουν ΣΚΥΦΤΟΣ, αλλά ότι κάποιοι άλλοι ήταν ΟΡΘΙΟΙ.

Είμαι εγώ που δεν κατάλαβα γιατί κάποιοι γραφικοί σκοτώνονται στο πεζοδρόμιο για την ζωή και την αξιοπρέπεια κάποιων κυνηγημένων και εξαθλιωμένων μεταναστών, αλλά που έφτανα σε εθνικιστικό οργασμό, όταν κάποιοι άλλοι ανά τον κόσμο διαδήλωναν με το σύνθημα: Είμαστε όλοι Έλληνες»!


Είμαι εγώ ο «Δημοκράτης» που στήριξα και εξέθρεψα τις πιο εξουσιαστικές και απάνθρωπες δομές του κράτους στο όνομα της ψευδεπίγραφης δημοκρατίας μου.

Είμαι εγώ ο «αγανακτισμένος πολίτης» της πλατείας όταν μου πήραν τον παρά από την τσέπη, και εγώ που ξαναμπήκα στο καβούκι της εξαθλίωσής μου, όταν μου έταξαν ανάπτυξη.

Είμαι εγώ ο «ψαγμένος» δεξιοφασίστας που αντλώ την ρητορική μου όχι από την ανωτερότητα της ιδεολογίας μου, αλλά από τους αγώνες των άλλων.

Είμαι εγώ που από την ασφάλεια του καναπέ μου, παρακολουθώ τους υποταγμένους και ξεπουλημένους δημοσιογράφους να διαγωνίζονται ποιος θα πρωτογλείψει το σύστημα που τους συντηρεί, και εγώ που ταυτόχρονα τους κατηγορώ ότι με παραμυθιάζουν.

Είμαι το νούμερο 1285 της εταιρίας τηλεμέτρησης που δίνω την πρωτιά σε εκπομπές σκουπίδια!

Είμαι εγώ που κάθε μέρα σιχτιρίζω το κράτος-εξουσία για τα δεινά που προκαλεί σε μένα και τα παιδιά μου, και εγώ που ταυτόχρονα τρέφομαι από το μίσος μου για αυτούς που εναντιώνονται στο κράτος αυτό.

Είμαι εγώ που καθημερινά στο καφενείο βρίζω τους πολιτικάντηδες που μας πίνουν αίμα, αλλά την Κυριακή των εκλογών τους στηρίζω ξανά και ξανά!

Είμαι εγώ που στην απεργία των συναδέλφων μου αρνήθηκα να σηκώσω τη σημαία της αντίδρασης και της διεκδίκησης, αλλά που με περισσή ευκολία σηκώνω την σημαία της ομάδας μου ή την κομματική σημαία του κόμματος εξουσίας που στηρίζω.

Είμαι εγώ που δεν δίνω δεκάρα για την ζωή και τον αγώνα του κάθε αναρχοάπλυτου Ρωμανού, γιατί κάθε φορά που μιλά ή γράφει, η κάθε λέξη του είναι μια γροθιά στην συμβιβασμένη και μίζερη ζωή μου!


Είμαι όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμα, για τα οποία μπορείτε να με κατακρίνετε. Για ένα μόνο δεν μπορείτε…..Είμαι το ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ!

Είμαι το παράδειγμα που θα δώσετε στα παιδιά σας για αυτά που δεν πρέπει να κάνουν.

Είμαι το παράδειγμα του ανενεργού και υποτελούς πολίτη!


Άρα κάπου χρήσιμος!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου