Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει τον αντιδημοκρατικό κατήφορο στον οποίο έχει περιέλθει πλέον η κυβέρνηση, με την απόφασή της να καταστείλει και τον απεργιακό αγώνα των εκπαιδευτικών, απόφαση που προδίδει η διοχέτευση πληροφοριών στα ΜΜΕ για προληπτική πολιτική επιστράτευση των εκπαιδευτικών, μάλιστα πριν καν αυτή αποφασιστεί από τη ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ, που είναι προγραμματισμένη για την Τετάρτη 15/5. Αν ισχύσει αυτό θα πρόκειται για μια πρωτοφανή, παράνομη και αντισυνταγματική ενέργεια.
Με το πρωτόγνωρης βαρβαρότητας μέτρο της ποινικοποίησης της απόφασης- εισήγησης της ΟΛΜΕ για απεργία η κυβέρνηση μετατρέπει κάθε απεργιακή και αγωνιστική
κινητοποίηση ουσιαστικά σε «ιδιώνυμο αδίκημα». Στην προσπάθειά της να συγκαλύψει τον κατασταλτικό χαρακτήρα της πολιτικής της η κυβέρνηση επικαλείται δήθεν την ευαισθησία της απέναντι στους δοκιμαζόμενους και διαγωνιζόμενους μαθητές μας, για την προάσπιση των δικαιωμάτων των οποίων εμείς ως εκπαιδευτικοί αγωνιζόμαστε στην κατεύθυνση της άμβλυνσης των κοινωνικών ανισοτήτων στη μόρφωση και της κατάργησης των φραγμών στη γνώση που σταθερά πολλαπλασιάζουν με την πολιτική τους.
Η κυβέρνηση κηρύσσει εχθρούς τους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς, ποινικοποιεί ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ (!) την απεργιακή μας κινητοποίηση, στο όνομα δήθεν της ομαλής διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων, στην πράξη όμως με συγκαλυμμένο το στόχο της ΜΑΖΙΚΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ 12.000 Αναπληρωτών και Ωρομισθίων άμεσα, αλλά και αρκετών χιλιάδων μονίμων εκπαιδευτικών που θα βρεθούν χωρίς διδακτικό ωράριο και οργανική θέση, με τα νέα μέτρα της αύξησης των ωρών διδασκαλίας, των συγχωνεύσεων σχολείων και τμημάτων, της νέας αντιεκπαιδευτικής αλλαγής του προγράμματος των σπουδών στο <Νέο Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο>.
Είναι προφανές ότι στόχος της είναι να θέσει στο γύψο και τα στοιχειώδη συνδικαλιστικά και πολιτικά δικαιώματα, σε συνθήκες επιβολής μιας στυγνά αντιλαϊκής πολιτικής φτώχειας, απολύσεων, ανεργίας και περικοπών, που κλείνει κάθε δρόμο μόρφωσης και εργασίας ιδιαίτερα στη νέα γενιά, για την οποία τάχα κόπτεται.
Είναι φανερό ότι το Υπουργείο Παιδείας αισθάνεται ότι δεν μπορεί να σταματήσει την απεργία των καθηγητών με την παραπληροφόρηση και τη συκοφαντία που έχει εξαπολύσει μέσω των non papers στα ΜΜΕ.
Είναι φανερό ότι αισθάνεται ότι δεν μπορεί να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό για να καταστείλει την απεργία των καθηγητών.
Είναι φανερό ότι αισθάνεται ότι η συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών, κάθε μέρα που περνάει γίνεται όλο και πιο αποφασισμένη να δώσει τη μάχη.
Δεν θα ανεχθούμε πλέον αυτή τη βάρβαρη πολιτική που διαλύει το δημόσιο σχολείο και εξαθλιώνει τους εκπαιδευτικούς.
Ο αγώνας αυτός δεν είναι αγώνας μόνο των εκπαιδευτικών. Είναι αγώνας όλου του λαού για να μη διαλυθεί το δημόσιο σχολείο από τη βάρβαρη πολιτική των μνημονίων.
Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν μαζικά στις ΓΣ των ΕΛΜΕ που θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη, 13/5.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ-ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΣ.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!
Κατεβάστε το σχετικό αρχείο σε μορφή pdf … εδώ
Πηγή: ΟΛΜΕ
Με το πρωτόγνωρης βαρβαρότητας μέτρο της ποινικοποίησης της απόφασης- εισήγησης της ΟΛΜΕ για απεργία η κυβέρνηση μετατρέπει κάθε απεργιακή και αγωνιστική
κινητοποίηση ουσιαστικά σε «ιδιώνυμο αδίκημα». Στην προσπάθειά της να συγκαλύψει τον κατασταλτικό χαρακτήρα της πολιτικής της η κυβέρνηση επικαλείται δήθεν την ευαισθησία της απέναντι στους δοκιμαζόμενους και διαγωνιζόμενους μαθητές μας, για την προάσπιση των δικαιωμάτων των οποίων εμείς ως εκπαιδευτικοί αγωνιζόμαστε στην κατεύθυνση της άμβλυνσης των κοινωνικών ανισοτήτων στη μόρφωση και της κατάργησης των φραγμών στη γνώση που σταθερά πολλαπλασιάζουν με την πολιτική τους.
Η κυβέρνηση κηρύσσει εχθρούς τους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς, ποινικοποιεί ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ (!) την απεργιακή μας κινητοποίηση, στο όνομα δήθεν της ομαλής διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων, στην πράξη όμως με συγκαλυμμένο το στόχο της ΜΑΖΙΚΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ 12.000 Αναπληρωτών και Ωρομισθίων άμεσα, αλλά και αρκετών χιλιάδων μονίμων εκπαιδευτικών που θα βρεθούν χωρίς διδακτικό ωράριο και οργανική θέση, με τα νέα μέτρα της αύξησης των ωρών διδασκαλίας, των συγχωνεύσεων σχολείων και τμημάτων, της νέας αντιεκπαιδευτικής αλλαγής του προγράμματος των σπουδών στο <Νέο Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο>.
Είναι προφανές ότι στόχος της είναι να θέσει στο γύψο και τα στοιχειώδη συνδικαλιστικά και πολιτικά δικαιώματα, σε συνθήκες επιβολής μιας στυγνά αντιλαϊκής πολιτικής φτώχειας, απολύσεων, ανεργίας και περικοπών, που κλείνει κάθε δρόμο μόρφωσης και εργασίας ιδιαίτερα στη νέα γενιά, για την οποία τάχα κόπτεται.
Είναι φανερό ότι το Υπουργείο Παιδείας αισθάνεται ότι δεν μπορεί να σταματήσει την απεργία των καθηγητών με την παραπληροφόρηση και τη συκοφαντία που έχει εξαπολύσει μέσω των non papers στα ΜΜΕ.
Είναι φανερό ότι αισθάνεται ότι δεν μπορεί να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό για να καταστείλει την απεργία των καθηγητών.
Είναι φανερό ότι αισθάνεται ότι η συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών, κάθε μέρα που περνάει γίνεται όλο και πιο αποφασισμένη να δώσει τη μάχη.
Δεν θα ανεχθούμε πλέον αυτή τη βάρβαρη πολιτική που διαλύει το δημόσιο σχολείο και εξαθλιώνει τους εκπαιδευτικούς.
Ο αγώνας αυτός δεν είναι αγώνας μόνο των εκπαιδευτικών. Είναι αγώνας όλου του λαού για να μη διαλυθεί το δημόσιο σχολείο από τη βάρβαρη πολιτική των μνημονίων.
Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν μαζικά στις ΓΣ των ΕΛΜΕ που θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη, 13/5.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ-ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΣ.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!
Κατεβάστε το σχετικό αρχείο σε μορφή pdf … εδώ
Πηγή: ΟΛΜΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου