Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Ο μυστικός Ύμνος του Φώτη Κουβέλη

Bost_organopaiktis 
του Νίκου Κουνενή

Με μεγάλη μου χαρά βρίσκομαι επιτέλους στη θέση να ανακοινώσω στους πολυάριθμους οπαδούς του Φώτη Κουβέλη τους στίχους τού- πολυθρύλητου αλλά απόρρητου μέχρι χθες- αυτοδοξαστικού άσματος, το οποίο ο ηγέτης της Δημοκρατικής Αριστεράς τραγουδά κάθε πρωί μπροστά στον καθρέφτη του. Οι στίχοι περιήλθαν στην κατοχή μου από πηγή η οποία επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία της. Η ίδια πηγή μου αποκάλυψε κάτι εντυπωσιακό: Το τραγούδι (οι στίχοι του οποίου έχουν γραφτεί πάνω στη μουσική γνωστού ρεμπέτικου του Δημήτρη Γκόγκου- Μπαγιαντέρα) πρόκειται σύντομα να ερμηνευτεί δημοσίως σε Παγκόσμια Πρώτη, κατόπιν σχετικής άδειας την οποία παραχώρησε μετά από πολύμηνους δισταγμούς ο ίδιος ο Φώτης Κουβέλης. Μη θέλοντας να παίξω με την αγωνία των αναγνωστών, προχωρώ πρώτα στη δημοσίευση των στίχων και εν συνεχεία θα παραθέσω τις σχετικές λεπτομέρειες. Επισημαίνω ότι μέχρι στιγμής παραμένει άγνωστο αν οι στίχοι έχουν γραφτεί από τον ίδιο τον Πρόεδρο ή από επαγγελματία στιχουργό, κατόπιν σχετικής αναθέσεως.
Κουβέλειος Ύμνος

Σαν μαγεμένο το μυαλό μου φτερουγίζει,
κι ο στοχασμός μου σε οφίκια τριγυρίζει,
δεν ησυχάζω και στον ύπνο που κοιμάμαι,
και τι δεν κάνω στα κογκλάβια πάντα νάμαι.

Πούλησα φούμαρα, κέρδισα ψηφαλάκια,
αριστερός εγώ από τα Κολωνάκια,
απαγκιστρώνομαι στα λόγια, μα στην πράξη
εκατομμύρια ζωές έχω ρημάξει.

Μαζί μ’ Αντώνη, Μπένι, Δένδια και Σία,
στήσαμε μαύρη του θανάτου κομπανία,
στους δανειστές υποκλινόμεθα προθύμως,
τη ντόπια πλέμπα αφανίζουμε νομίμως.

Κωλοτουμπάτος, στρεψοδίκης, δικολάβος
της εξουσίας είμ’ εγώ ο εργολάβος,
Καρατζαφέρης της Δευτέρας Περιόδου,
στ’ όνομα της Αριστεράς και της Προόδου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία τα οποία έθεσε στη διάθεσή μου ο ανώνυμος πληροφοριοδότης, η απόφαση του Φώτη Κουβέλη να επιτρέψει τελικώς τη δημόσια ερμηνεία του Ύμνου οφείλεται σε πρόταση που του έγινε από τον διάσημο μαέστρο Ετελόντουλο Οσφιοκάμπτι. Ο επιφανής μουσικός άκουσε τυχαία το άσμα από το παράθυρο της τουαλέτας πεντάστερου ξενοδοχείο, καθώς είχε την τύχη να ξυρίζεται την ώρα που ο διαμένων σε παρακείμενο δωμάτιο Πρόεδρος τραγουδούσε το άσμα, διεκπεραιώνοντας ταυτόχρονα επείγουσες τις υποθέσεις της προσωπικής του υγιεινής.

Σύμφωνα με τα στοιχεία (στα οποία δεν συμπεριλαμβάνεται δυστυχώς η ακριβής ημερομηνία της πρεμιέρας) το άσμα θα ερμηνευτεί για πρώτη φορά από τη σκηνή του νεότευκτου Παλαί ντε Λακέ, υπό τη διεύθυνση του προαναφερθέντος μαέστρου. Το τραγούδι- που αν και χτίστηκε πάνω σε ρεμπέτικη μουσική, έχει διασκευαστεί ιδιοφυώς σε κλασική φόρμα της τάσης Όπερα Μπούφα- θα ερμηνεύσει ο διακεκριμένος βαρύτονος Γκρεγκόριο Ψαριάνο. Στην ορχήστρα θα χρησιμοποιηθούν όργανα κλασικά (φαγκότο, κλαρινέτο, χλιδοκύμβαλο, μαργκαρίτι) αλλά και παραδοσιακά (τουμπερλέκι, ζουρνάς, κατσαρόλα, μπρίκι, γουδοχέρι, λυκούδι). Τον ερμηνευτή θα συνοδεύσει φωνητικά η διάσημη πολυεθνική ορχήστρα Παπ Άρια Τροικάνα.

Πηγή: Βαθύ Κόκκινο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου